انتصاب مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه تبریز

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۵ کد : ۱۶۳۴۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۴۲


رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجانشرقی طی حکمی دکتر ناصر حاجی پور را به سمت مسئول جدید کانون بسیج اساتید دانشگاه تبریز منصوب کرد.
دربخشی از حکم دکتر ناصر حاجی پورآمده است: نظر به شایستگی ها، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد و توافق این سازمان با ریاست محترم دانشگاه تبریز به موجب این حکم جنابعالی به سمت سرپرست کانون بسیج اساتید دانشگاه تبریزمنصوب می شوید.
امید است با استعانت از خداوند قادر متعال، نصب العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای( مدظله العالی) در انجام تکالیف موفق و موید باشید.
برپایه همین گزارش، دکتر ناصر حاجی پور دانشیار دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز است و از سوابق اجرایی و علمی وی می‌توان به مدیر امور آموزشی، مدیر گروه بهداشت مواد غذایی و آبزیان، دبیر هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشکده دامپزشکی، استاد مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر، عضو انجمن علمی انگل شناسی آمریکا، عضو انجمن علمی انگل شناسی ایران، عضو انجمن علمی بیماری‌های انگلی دام، استاد مشاور انجمن علمی گروه بهداشت مواد غذایی و آبزیان، نماینده تحصیلات تکمیلی گروه بهداشت مواد غذایی و آبزیان، چاپ ۴۲ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی، ارائه ۴۰ مقاله در همایش‌های ملی و بین المللی، عضو هیأت تحریه دو مجله معتبر نمایه شده در الزویر، اجرای پنج طرح درون دانشگاهی، ترجمه سه جلد کتاب، راهنمایی دانشجوی دکتری تخصصی و ۲۰ دانشجوی کارشناسی ارشد و ... اشاره کرد.
یادآور می شود: پیش از این دکتر جعفر رازقی عضو هیئت علمی دانشکده علوم طبیعی، این سمت را برعهده داشت.
لازم به ذکر است؛ هم اکنون حدود 800 نفر هیات علمی در دانشگاه تبریز مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد بیش از نیمی آنها عضو بسیج اساتید دانشگاه تبریز است.


( ۸ )

نظر شما :