نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین «ضیافت همدلی» دانشگاه تبریز: این همدلی شایسته بهترین تقدیر هاست

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۳ کد : ۱۶۲۵۹ اخبار
تعداد بازدید:۷۱۳

در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بمنظور ایجاد فضای همدلی و مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری‌رساندن به افراد کم‌بضاعت، پویش مهربانی دانشگاه و بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز، اقدام به برگزاری مرحله هفتم پویش به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های حمایتی در دانشگاه تبریز نموده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز در ابتدای این آئین، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ضمن قدردانی از دانشگاهیان و ابراز مسرت از حضور در دانشگاه تبریز گفت: تداوم روحیه همدلی و نوع‌دوستی مردم مومن کشورمان قابل تحسین است.

 حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به اینکه بحران کرونا یک آزمایش الهی بود، افزود: کرونا روحیه اتحاد، همدلی و انسجام مردم را در کشور گسترش داد و اگر کمک های مردمی نبود دولت با وضعیت حاد اقتصادی نمی توانست جوابگوی نیاز همگان باشد و مردم با همت والای خود حامی همدیگر و دولتشان شدند و این همدلی شایسته بهترین تقدیر هاست.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه علاوه بر ارزش کمّی این نوع کمک ها کیفیت آنها نیز مهم است، خاطرنشان کرد: اینکه افراد سعی می کنند از وسایلی که برای خودشان تهیه می نمایند به نیازمندان نیز اهدا کنند، کار ارزشمندی است و از تمامی خیرین سازمان های مردمی، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی تقدیر و تشکر می نمایم.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین محمد انوری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز ضمن تشکر از حضور امام جمعه محبوب شهر تبریز در دانشگاه تبریز بر تداوم همدلی و پیروی دانشگاهیان از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید نمود.

در ادامه، یونس برزگر، مسئول بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز با اشاره به تهیه یکصد و پانزده بسته معیشتی به ارزش ششصد میلیون ریال در هفتمین مرحله ضیافت همدلی افزود: این بسته ها شامل 10 قلم مواد غذایی است که با همیاری دانشگاهیان خیر دانشگاه تبریز در طول ماه مبارک رمضان تهیه شده و بین خانواده های نیازمند غیر تحت پوشش توزیع می شود.

برزگر ضمن تقدیر از همیاری همکاران دانشگاه تبریز در امر خیر مواسات و کمک های مؤمنانه، گفت: اربعین امسال نیز مرحله هشتم کمک های مؤمنانه اجرا خواهد شد.


نظر شما :