اجرای برنامه‌های متنوع در ماه مبارک رمضان در دانشگاه تبریز

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰ کد : ۱۶۱۷۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۵۰


به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از سوی برخی واحدهای دانشگاه تبریز در این دانشگاه آغاز شده و به اجرا در می آید.
محفل انس با قرآن، با حضور و قرائت علیرضا سلطانی اقدم،  قاری ممتاز و بین المللی استان آذربایجانشرقی با شرکت جمعی از دانشگاهیان در مسجد بزرگ دانشگاه تبریز از جمله این برنامه ها بود که اخیرا برگزار شد.
جشنواره قرآنی نور هدایت، ویژه فرزندان همکاران دانشگاه تبریز از دیگر برنامه های این ایام است که در رشته های مختلف در رده های سنی ۳ الی ۱۵ سال برگزار می شود.
اجرای ویژه برنامه شب های قدر، و مراسم احیای لیالی قدر به مدت سه روز در شبهای ۱۹،۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان با حضور مادحین و ذاکرین اهل بیت و سخنرانان(شب اول؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر علیزاده ، شب دوم؛ حجت الاسلام و المسلمین سرایی و شب سوم؛ حجت الاسلام و المسلمین نظری) در دانشگاه تبریز و ... از جمله دیگر برنامه های این ایام اعلام شده است.
خاطر نشان می شود: مراسم احیای شب های قدر از ساعت ۳۰: ۲۲ در مسجد بزرگ دانشگاه تبریز آغاز خواهد شد.
همین گزارش حاکی است؛ این برنامه ها هر ساله از سوی معاونت  فرهنگی و اجتماعی، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، بسیج اساتید و کارکنان، روابط عمومی و دیگر کانون ها و تشکل های فعال این حوزه در دانشگاه تبریز به اجرا در می آید.


( ۴ )

نظر شما :