افزایش تعداد رشته‌های المپیاد ورزشی دانشجویان

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۵ کد : ۱۶۱۶۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۰۵

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز و سرپرست پانزدهمین دوره المپیاد دانشجویی کشور از افزایش تعداد رشته‌های المپیاد ورزشی دانشجویان که به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه تبریز دکتر حسین امامعلیپور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز و سرپرست پانزدهمین المپیاد دانشجویی کشور با اعلام این خبر گفت: دو رشته فوتسال دختران و کشتی پسران به پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اضافه شد.

سرپرست پانزدهمین المپیاد دانشجویی کشور با اشاره به رشته‌های اضافه شده به مسابقات یونیورسیاد، افزود: با توجه به درخواست دانشگاه ها و پیگیری های انجام شده رشته فوتسال هم به رشته های بخش المپیاد اضافه شد.

دکتر امامعلیپور گفت: بنا بر اعلام مدیریت تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، با اعلام آمادگی و حمایت علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی از برگزاری مسابقات کشتی در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی، رشته کشتی آزاد و فرنگی در ۶ وزن المپیکی به مجموع رشته های المپیاد اضافه شد.

وی یادآور شد: این المپیاد در بخش دختران در ۱۰ رشته بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دو و میدانی، تکواندو، کاراته ، تیراندازی و فوتسال و در بخش پسـران در ۱۱ رشته فوتسال، والیبال، بسـکتبال، تنیس روی میز، بـدمینتون، شـنا، دو و میدانی، کاراته، تکواندو ،تیراندازی و کشتی آزاد و فرنگی برگزار خواهد شد.

پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور تابستان سال جاری با حضور بیش از ۵۰۰۰ شرکت کننده به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

 


( ۱۲ )

نظر شما :