انتخاب دو نفر اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز به عنوان اعضای هیات مدیره انجمن تحقیقات آزمایشگاهی ایران

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۸ کد : ۱۶۱۳۶ اخبار
تعداد بازدید:۷۸۳

 

دومین دوره انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن تحقیقات آزمایشگاهی ایران برگزار شد که در این انتخابات دو نفر اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز به عنوان اعضای اصلی این هیات مدیره انتخاب شدند.
در این دوره از انتخابات دو نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز به نام های دکتر محمود زارعی عضو هیات علمی دانشکده شیمی و دکتر محمد علی لطف الهی یقین عضو هیات علمی دانشکده عمران به عنوان عضو اصلی هیات مدیره انجمن تحقیقات آزمایشگاهی ایران انتخاب شدند.
در رای گیری انتخابات دومین دوره اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن تحقیقات آزمایشگاهی ایران که حدود ۲۰۰ نفر از اعضای پیوسته انجمن مذکور از سراس کشور در آن شرکت داشتند. اعضای هیأت مدیره و بازرسان انجمن انتخاب شدند (۱۰ نفر عضو اصلی،  ۲ نفر عضو علی  البدل به عنوان اعضای هیأت مدیره و یک نفر بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی البدل انتخاب شدند.
همچنین در این رای گیری دکتر محمد علی لطف الهی یقین به عنوان مسئول کمیته انتشارات انجمن و دکتر محمود زارعی به عنوان خزانه دار انجمن تحقیقات آزمایشگاهی ایران انتخاب شدند.  
لازم به ذکر است انجمن تحقیقات آزمایشگاهی ایران در سال ۹۷ با هدف برقراری ارتباط سازنده علمی، تخصصی، تحقیقاتی و آموزشی و تبادل نظر بین متخصصان و فعالان آزمایشگاهی کشور و ایجاد زمینه‌های همکاری و هماهنگی لازم بین فعالان و متخصصان رشته‌های مختلف آزمایشگاهی در راستای استفاده بهینه از سرمایه‌های انسانی و تجهیزاتی کشور تشکلیل شده است.


نظر شما :