بازدید رئیس دانشگاه تبریز از حوزه مدیریت امور آموزشی وتحصیلات تکمیلی دانشگاه

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۸ کد : ۱۶۱۳۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۴۱

رئیس دانشگاه تبریز به همراه معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی از حوزه مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی  این دانشگاه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز دکتر صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز طی بازدید از حوزه مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در جریان فعالیت ها، مسائل و مشکلات این حوزه قرار گرفت.

رئیس دانشگاه تبریز با قدردانی از زحمات و تلاش های همکاران مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی  دانشگاه به ویژه در دوران همه گیری کرونا گفت: با توجه به اینکه این حوزه علاوه بر انجام امور مرتبط با دانشجویان شاغل به تحصیل به فارغ التحصیلان سال های گذشته نیز خدمات ارائه می نماید، رسیدگی به مسائل و مشکلات این حوزه  ضرورت دارد و امیدواریم با برنامه ریزی و هماهنگی مشکلات موجود رفع شود.

در ادامه این بازدید، دکتر ناصر حاجی پور، مدیر امور آموزشی دانشگاه تبریز با اشاره به غیر حضوری و الکترونیکی شدن بیشتر فعالیت های این حوزه افزود: طی دوسال و با توجه به نگرش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سامانه ها و نرم افزار های متعددی انجام استعلام، صدور تأییدیه تحصیلی، معافیت تحصیلی، گواهی موقت و دانشنامه، اشتغال به تحصیل، مجوز دفاع، معرفی به استاد، حذف اضطراری و موارد متنوع دیگر از طرق سامانه به دانشجویان و فارغ التحصیلان انجام می پذیرد.

دکتر حاجی پور گفت: نظر به اینکه دانشگاه تبریز متولی برگزاری آزمون های متمرکز در شمالغرب کشور است نیاز به تجهیز و تکمیل سالن ها و امکانات برگزاری آزمون ها ضروری به نظر می رسد.

بازدید از ساختمان در حال  بهسازی و  تعمیر  مرکز آموزش های آزاد و مجازی دانشگاه، دیدار و گفتگو با کارکنان  مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی  دانشگاه و اطلاع از مشکلات و مسائل  آنها از دیگر برنامه های این  بازدید بود.

 


( ۳ )

نظر شما :