دکتر نصراله‌‌زاده در بازدید سرزده از خوابگاه دانشجویان عنوان کرد: دانشجویان رکن اصلی دانشگاه هستند/ توجه ویژه برای حل مشکلات قشر دانشجوئی

۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۸ کد : ۱۶۰۹۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۷۹

 

رییس دانشگاه تبریز، معاون دانشجویی و  مدیر  روابط عمومی دانشگاه ‌به صورت سرزده از خوابگاه فجر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در  دهمین روز از حضوری شدن دانشگاه‌ها دکتر نصراله‌زاده، رییس دانشگاه تبریز،  دکتر امامعلیپور، معاون دانشجویی و جواد حقیقیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه از خوابگاه فجر و سلف غذاخوری دانشجویان به صورت سرزده بازدید کردند.

دکتر نصراله‌زاده با بیان اینکه با حضوری شدن دانشگاه‌ها و حاضر شدن دانشجویان در دانشگاه شور و نشاط به این مکان علمی بازگشته است، یادآور شد: دانشجو رکن اصلی دانشگاه است و مسئولان دانشگاه همواره باید توجه ویژه‌ای معطوف این قشر مهم نمایند.

در همین راستا و برای در جریان قرار گرفتن مسایل و مشکلات احتمالی دانشجویانی که در خوابگاه‌ها ساکن هستند، مسئولان دانشگاه تبریز صورت سرزده از خوابگاه فجر بازدید کردند.

در این بازدید دکتر نصراله‌زاده و هیات همراه ضمن بازدید از این خوابگاه، با دانشجویان گفتگو کردند و در جریان مشکلات آنها در خوابگاه قرار گرفتند.

همچنین فرصت گفتگوی صمیمی دانشجویان و بیان مشکلات خود با رییس و مسئولان دانشگاه فراهم شد.

صرف افطار به همراه دانشجویان از دیگر برنامه‌های این بازدید سر زده بود که باعث ایجاد صمیمت بیشتر مسئولان با دانشجویان شد که دانشجویان توانستند صریح و بی پرده با رییس دانشگاه صحبت کنند.

 


( ۱ )

نظر شما :