دانشگاه تبریز میزبان پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شد

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۰ کد : ۱۶۰۹۷ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۳۰۶

تفاهم نامه پانزدهمین المپیاد فرهنگی-ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور مسئولین دانشگاه تبریز به عنوان میزبان برگزاری و مسئولین سازمان امور دانشجویان امضاء شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی دانشگاه تبریز به نقل از سازمان امور دانشجویان، تفاهم نامه میزبانی دانشگاه تبریز در پانزدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دختر و پسر سراسر کشور با حضور دکتر داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان و مسئولین دانشگاه تبریز به امضاء رسید.

دکتر هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان در این نشست، از مدیران دانشگاه تبریز به خاطر پذیرش مسئولیت میزبانی این المپیاد تشکر کرده و تاکید کرد: سازمان امور دانشجویان در خصوص برگزاری شایسته این المپیاد از دانشگاه تبریز حمایت خواهد کرد.

در ادامه، دکترعلی دوست مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، از مسئولین دانشگاه تبریز درخواست نمود که از تمامی پتانسیل های موجود در استان به منظور برگزاری شایسته پانزهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ههای سراسر کشور استفاده کنند.

دکتر امامعلی پور معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیز در این نشست اعلام داشت: دانشگاه تبریز برای دومین دوره است که افتخار میزبانی المپیاد را به دست می آورد و تلاش بر این است که بتوانیم با بسیج منابع و بهره گیری از تمامی پتانسیل های موجود المپیادی خاطره انگیز و بیادماندنی را برگزار کنیم.

در ادامه جلسه مفاد مندرج در تفاهم نامه در رابطه با برگزاری این المپیاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت به امضاء طرفین رسید.

شایان ذکر است در پایان، احکام رئیس دانشگاه (سرپرست عالی المپیاد)، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه (سرپرست کل المپیاد) و مدیر تربیت بدنی به عنوان (دبیر کل المپیاد) از سوی معاون وزیر و رییس سازمان اعطا شد.

پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر وپسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با حضور حدود ۵ هزار شرکت کننده در دو بخش پسران و دختران تابستان سال ۱۴۰۱ برگزار می شود. ‌‌‌‌‌

 

اخبار مرتبط:

افزایش تعداد رشته‌های المپیاد ورزشی دانشجویان

 

 

 


( ۶ )

نظر شما :