انتصاب دکتر نیک زاد به عنوان رئیس مرکز تحقیقات و علوم فناوری زیستی دانشگاه تبریز

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۵ کد : ۱۶۰۵۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۵۰


با حکم رییس دانشگاه تبریز، رئیس جدید مرکز تحقیقات و علوم فناوری زیستی این دانشگاه منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصراله زاده، طی حکمی دکتر بهزاد  نیک زاد، استادیار دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز را به سمت رئیس مرکز تحقیقات و علوم فناوری زیستی دانشگاه تبریز منصوب کرد.
 در حکم انتصاب وی  آمده است: با توجه به تجارب ارزنده و شایستگی های جناب عالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری بدین وسیله از تـاریخ صدور این حکم و بـا حفظ وظایف آمـوزشی و پژوهشی بـرای مـدت دو سال بـه عنـوان «رئیس مرکز تحقیقات و علوم فناوری زیستی دانشگاه» منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و همدلی با سایر اعضاء در حسن انجام امور ارجاعی موفق و مؤید باشید.
لازم به ذکر است؛ دکتر بهزاد  نیک زاد استادیار دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریزاست. مدیر فنی مرکز بهداشت و مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز، مسئول بهداشت و درمان شهرستان ارومیه و ... از جمله دیگر سوابق اجرایی این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز است.
یادآور می شود: رئیس دانشگاه تبریز همچنین طی نامه‌ای جداگانه‌ از خدمات دکتر فرزام شیخ زاده حصاری که پیش از این ریاست این مرکز را بر عهده داشت، قدردانی کرد.
بر پایه همین گزارش؛ مرکز تحقیقات علوم و فناوری زیستی به منظور هدفمند نمودن پژوهش‌های انجام گرفته در زمینه‌های زیست شناسی و زیست فناوری در دانشگاه تبریز در آبان ماه سال ۹۸ تأسیس شده است. این مرکز که زیر نظر معاونت پژوهشی دانشگاه تبریز فعالیت می‌نماید، در ساختمان خوارزمی دانشگاه تبریز مستقر می‌باشد.

 


( ۸ )

نظر شما :