جلسه هماهنگی مدیران گروه های آموزشی پردیس های دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۱ کد : ۱۶۰۴۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۵۷
مسئله مهم پیش روی پردیس دانشگاه تبریز برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری و تکنولوژی است که با برگزاری نمایشگاه مذکور در آبان ماه سالجاری، بیش از پیش ایده های فناورانه دانشجویان به نوآوری تبدیل می شود.


جلسه هماهنگی مدیران گروه های آموزشی پردیس های دانشگاه تبریز با محوریت شروع کلاس های حضوری دانشجویان در سالن باران ساختمان مرکز رشد این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز در این جلسه، مدیران گروه های آموزشی و اساتید شرکت کننده با قدردانی از زحمات هیئت رئیسه و کارکنان پردیس با تشریح نظرات خود در راستای بهبود و توسعه کیفی و آموزشی پردیس های دانشگاه  به مسائل و مشکلات ترم های گذشته اشاره کرده و به بیان راهکارها پرداختند.  
دکتر سیّد صمد حسینی، مشاور رییس دانشگاه تبریز و رییس پردیس‌های دانشگاه هم در این جلسه، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، از تلاش های اساتید و مدیران گروه های آموزشی قدردانی کرد و در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده و برنامه های آتی پرداخت.
در این جلسه موضوعاتی همچون نحوه برگزاری کلاس های حضوری (اعم از زمان و مکان برگزاری)، نحوه برگزاری در ماه مبارک رمضان، مسائل مربوط به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، قوانین جاری، مصوبات شورای راهبردی ، هیئت رئیسه و شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی پردیس و سایر مسائل و برنامه های آتی پردیس را تشریح شد.
در ادامه این نشست، دکتر پورزیاد، مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه به معرفی و شرح اهداف و برنامه های مرکز رشد دانشگاه پرداخت و مسئله مهم پیش روی پردیس را برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری و تکنولوژی عنوان کرد  و اظهار امیدواری کرد؛ با برگزاری نمایشگاه مذکور در آبان ماه سالجاری، بیش از پیش ایده های فناورانه دانشجویان به نوآوری تبدیل شود.
لازم به ذکر است؛ هم ‌اکنون بیش از دو هزار نفر دانشجو در رشته‌های مختلف تحصیلی در دانشگاه تبریز در  مقاطع تحصیلات تکمیلی در پردیس بین‌المللی ارس – جلفا و پردیس دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند.

 


( ۱ )

نظر شما :