بازدید رئیس دانشگاه تبریز از دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر

۲۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۴ کد : ۱۵۹۴۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۸۲

رئیس دانشگاه تبریز و هیات همراهش از ساختمان جدید دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر بازدید و در جریان اقدامات صورت گرفته قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز دکتر صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز به همراه دکتر ناصر تقی زادیه مدیر امورفنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه، دکتر آقاجانی سرپرست مدیریت حراست دانشگاه طی بازدیدی از ساختمان جدید دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر در جریان اقدامات صورت گرفته در جهت تکمیل و تجهیز ساختمان قرار گرفت.

در این بازدید دکتر ذبیح الله نعمتی، رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر گزارش اجمالی از اقدامات صورت گرفته در این دانشکده ارائه داد و افزود: عملیات عمرانی ساختمان دانشکده در سال 1397 تقریبا"به اتمام رسیده بود و  انشعابات دانشکده نیز با پیگیری هیئت رئیسه دانشگاه و مساعدت مسئولین شهرستان طی یکسال اخیر و اقدامات اساسی صورت گرفته از جمله دریافت مجوزهای قانونی و اخذ انشعاب آب، برق، گاز و فیبر نوری ساختمان، حل اختلاف با معارضین، انجام امور مربوط به پایان کار ساختمان و اخذ یک میلیارد ریال تخفیف از بابت عوارض شهرداری، تهیه و تجهیز امکانات لازم برای اتاق کار اعضای هیئت علمی، تجهیز 8 باب آزمایشگاه  در حال راه اندازی است.

رئیس دانشکده کشاورزی اهر محوطه سازی، تکمیل رمپ ورودی، دیوار کشی، آسفالت ریزی و جدول گذاری پروژه دانشکده، تأمین و تجهیز سیستم حفاظتی و دوربین های کنترل را از نیازهای اساسی پروژه، با توجه به موقعیت مکانی برشمرد و خواستار مساعدت بیشتر از طرف مسئولین شهرستان اهر و دانشگاه برای رفع نواقصات و تأمین زیرساخت های مورد نیاز شد.

دکتر نعمتی با اشاره به اینکه هنگام ساخت پروژه، انشعاب آب در ساختمان برقرار نبوده و بر اساس شرایط موجود عملیات کف‌سازی بدون آزمایش نشتی لوله های آب صورت گرفته است؛ لذا بعد از برقراری انشعاب در سالجاری، نشتی و ایرادات تأسیساتی مشاهده شد که با همکاری پیمانکار پروژه اکثر موارد حل شده و امیداریم مابقی طی ماه آینده حل و رفع شود.

در ادامه این دیدار دکتر نصراله زاده ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته، بر ضرورت پیگیری نواقصات و تکمیل ساختمان برای استفاده تاکید نمود و افزود: با توجه به پتانسیل غنی علمی همکاران و دانشجویان دانشکده و تدریس رشته های سازگار با اشتغال و اقلیم منطقه در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر، تکمیل ساختمان از نیازهای اساسی منطقه است و ضمن تشکر از همکاری مسئولین شهرستان، مساعدت بیشتر برای حل مشکلات مربوط به محوطه ساختمان را برای تسریع امور دانشکده ضروری دانست.

در این دیدار، دکتر ناصر تقی زادیه مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه بهمراه کارشناسان حوزه امور فنی و همچنین مدیر عامل شرکت پیمانکاری ساختمان توضیحاتی را در خصوص مسائل و مشکلات ارائه نمودند.

در پایان دیدار مقررشد با تامین اعتبارات لازم و تکمیل نواقصات و تجهیز امکانات لازم در آینده نزدیک کلیه امور دانشکده به این ساختمان منتقل و فعالیت کامل در محل ساختمان جدید آغاز شود.

 

 


( ۲ )

نظر شما :