اعزام بیست و هفتمین کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه تبریز

۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۲ کد : ۱۵۸۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۵۷

بیست و هفتمین کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه تبریز، پس از دو سال وقفه به خاطر شیوع ویروس کرونا به مناطق 8 سال دفاع مقدس اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، محمد رضا سبزی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: بیست و هفتمین کاروان اردوی زیارتی و فرهنگی دانشگاه تبریز با شرکت ۲۵۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه در قالب کاروان شهید اصغر قصاب عبدالهی از ۱۸ تا  ۲۵ اسفند ماه جاری در مناطق جنگی جنوب برپا می‌شود.
وی با اشاره به اهداف اردوی راهیان  نور یادآور شد: این اردو بیشتر با هدف بازدید از مناطق عملیاتی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت های رزمندگان سلحشور، شهیدان والامقام و جانبازان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس، آشنایی بیشتر دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت، ارتقای سطح معنوی، تجدید میثاق با شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها برگزار می شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این اردو از مناطق جنگی 8 سال دفاع مقدس از جمله مناطق فکه، شلمچه، هویزه، طلائیه، اروند کنار، کانال کمیل، برخی از یادمان ها و ...  بازدید خواهند کرد.
یادآور می شود: بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز از سال ۱۳۷۲ با حمایت‌های همه جانبه این دانشگاه، آغازگر اعزام بزرگ‌ترین کاروان دانشجویان به مناطق جنگی در سطح دانشگاه‌های کشور بوده است.


( ۳ )

نظر شما :