آزمون زبان انگلیسی عمومی (UTET) در دانشگاه تبریز برگزار شد

۲۰ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۶:۳۹ کد : ۱۵۸۸۴ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۴۲

بیست و پنجمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی (UTET) با شرکت 284 داوطلب با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده از طرف ستاد ملی مباره با کرونا در دانشگاه تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر ناصر حاجی پور مدیر امور آموزشی دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: به دلیل درخواست مکرر دانشجویان دکتری دانشگاه تبریز و برخی از دانشگاه های شمالغرب کشور، این آزمون با شرکت 284 نفر داوطلب دکتری (102 نفر خانم و 182 نفر آقا) در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار شد.
وی گفت تمام مراحل ثبت نام از جمله دریافت کارت ورود به جلسه و کارنامه داوطلبان به صورت الکترونیکی و بدون حضور فیزیکی از سامانه قابل دریافت بوده و قابل ذکر است که کارنامه های الکترونیکی دارای کد صحت سنجی بوده بطوری که دانشگاه ها یا سازمان ها حداکثر تا دو سال از تاریخ برگزاری آزمون مذکور می توانند صحت اطلاعات داوطلبان و نمره کسب شده را به صورت الکترونیکی مشاهده کنند. ننایج این آزمون در هفته آخر اسفند ماه سال جاری اعلام خواهد شد.
بر پایه همین گزارش، آزمون زبان انگلیسی عمومی (University of Tabriz English Test) بیشتر به منظور ایجاد تسهیلات براى دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسى ارشد و دانشجویان دوره‌هاى دکترى برگزار می شود.  در این ارتباط دانشگاه تبریز جهت تسهیل روند ادامه تحصیل در دوره‌های دکتری تخصصی، هر ساله اقدام به برگزاری چندین دوره آزمون زبان عمومی می‌نماید.


( ۱۱ )

نظر شما :