رقابت بیش از ۷ هزار داوطلب در آزمون دوره های دکتری ۱۴۰۱ در آذربایجان‌شرقی

۰۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۸ کد : ۱۵۸۱۷ اخبار
تعداد بازدید:۸۶۵

 

آزمون دوره های دکتری (PH.D) سال 1401 در استان آذربایجان‌شرقی با رقابت 7943 داوطلب همزمان با سراسر کشور در روز جمعه  6  اسفند در 7 حوزه اصلی این استان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر مصطفی صحرایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: آزمون دوره های دکتری (PH.D) سال 1401 با رقابت 7943 داوطلب در استان آذربایجان‌شرقی برگزار می شود که از این تعداد شرکت کننده 3187 داوطلب زن و 4756 داوطلب مرد است و به عبارت دیگر از این تعداد حدوداً 40 درصد را خانم ها و 60 درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: آزمون 6493  داوطلب نفر در شهر تبریز برگزار می شود که از این تعداد حدود 40 درصد را خانم ها و 60 درصد را آقایان تشکیل می دهند.

به گفته وی آزمون1600 داوطلب هم در دانشگاه تبریز در سه دانشکده شیمی، مهندسی عمران و مهندسی برق برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در ادامه با بیان اینکه این آزمون در 3 شهر تبریز، مراغه و مرند و در 7 حوزه امتحانی استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: در شهر تبریز 5 حوزه دانشگاه تبریز ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، دانشگاه پیام نور و مرکز علمی کاربردی ماشین سازی به عنوان حوزه های امتحانی داوطلبان در نظر گرفته شده اند.

وی توصیه کرد داوطلبان حتما شب قبل از آزمون، محل برگزاری آزمون را شناسایی کرده و کارت ورود به جلسه را به همراه وسایل ضروری برای آزمون اعم از مداد سیاه نرم و پاک کن، کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه عکس دار) آماده کنند و در زمان‌های مقرر و تعیین شده به محل حوزه‌های امتحانی مراجعه کنند.

ذکر این نکته ضروری است که داوطلبان از آوردن وسایل ممنوعه اعم از موبایل و دیگر وسایل الکترونیکی، جزوه، کتاب، خوراکی و ... به محل آزمون جداً خودداری کنند؛ زیرا در صورت مشاهده، به عنوان تقلب و تخلف تلقی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ داوطلبان می بایست با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org   نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام و در صورت مغایرت اطلاعات مندرج در کارت به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند. شروع آزمون راس‌ ساعت‌ 8:30  خواهد بود که لازم است داوطلبان یک ساعت قبل  از آزمون در حوزه امتحانی حضور یابند.


( ۴ )

نظر شما :