انتصاب مدیرجدید بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تبریز

۰۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۶ کد : ۱۵۷۹۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۱۹
دکتر صفر نصراله زاده، طی حکمی محمد حسن پور را به سمت مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تبریز منصوب کرد.

با حکم رییس دانشگاه تبریز، مدیرجدید بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری این دانشگاه منصوب شد.

دکتر صفر نصراله زاده، طی حکمی محمد حسن پور را به سمت مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تبریز منصوب کرد.

در حکم انتصاب وی  آمده است: نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جناب عالی، بنا به پیشنهاد معاون محترم پشتیبانی و توسعه منابع و به موجب این ابلاغیه به عنوان مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تعیین می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره مندی از تجارب ارزشمند صاحب نظران و جلب مشارکت همکاران، در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

معاون مدیریت بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری، رئیس اداره خدمات اداری و مالی و رئیس گروه تشکیلات و طبقه بندی مشاغل از جمله سوابق اجرایی وی بوده و دارای 16 مقاله علمی و پژوهشی چاپ شده در مجلات معتبر علمی و کنفرانس های بین المللی می باشد.

یادآور می شود رئیس دانشگاه تبریز همچنین طی نامه‌ای جداگانه‌ از خدمات مهرداد خان ماکو، که پیش از این مدیریت بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تبریز را بر عهده داشت، قدردانی کرد.


( ۱۰ )

نظر شما :