انتصاب رئیس جدید دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز

۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۰ کد : ۱۵۷۸۶ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۸۰
رئیس دانشگاه تبریز طی حکمی دکتر جلیل شفق کلوانق، را به سمت رئیس جدید دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز منصوب کرد.


 

با حکم دکتر صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز، رئیس جدید دانشکده کشاورزی این دانشگاه منصوب شد.
رئیس دانشگاه تبریز طی حکمی دکتر جلیل شفق کلوانق، را به سمت رئیس جدید دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز منصوب کرد.
در حکم دکترشفق کلوانق، آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزنده جناب عالی و با استناد به مفاد ماده ۶ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، به موجب این حکم، با حفظ سمت آموزشی، برای مدت دو سال به عنوان سرپرست دانشکده کشاورزی منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.
برپایه همین گزارش، دکترجلیل شفق کلوانق دانشیار دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز است و از سوابق اجرایی و علمی وی می توان به مدیر گروه اکوفیزیولوژی گیاهی، دبیر هم اندیشی استادان و نخبگان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده کشاورزی، مشاور رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی، معاون اجرایی جانشین دفتر تحقیق استان، مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه تبریز، دبیر و عضو شورای مرکزی و مسئول کمیته علمی بسیج اساتید دانشگاه تبریز،مدیر داخلی نشریه علمی – پژوهشی دانش کشاورزی و تولید پایدار،سرپرست مدیریت برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز، سرپرست مدیریت فرهنگی دانشگاه تبریز، سرپرست بسیج اساتید دانشگاه تبریز، مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه تبریز، رئیس اداره امور آموزشی و دانشجویی دانشکده کشاورزی، مسئول راه اندازی آزمایشگاه کشاورزی اکولوژیکی، انتشار بیش از  حدود یکصد عنوان مقالات علمی Q1 و ISI  و  JCR و ISC و علمی و پژوهشی، راهنمایی پایان نامه و رساله ده ها  نفر از  دانشجویان دکتری، ارشد و کارشناسی و ... اشاره کرد.
انتخاب دانشجوی استعداد های درخشان دانشگاه تبریز، انتخاب دانشجوی نمونه کشوری، مدیر کل فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه برگزیده کشوری، مسئول کانون بسیج اساتید برگزیده  کشوری، مسئول کانون بسیج اساتید برگزیده نمونه استانی، انتخاب استاد نمونه بسیجی و ... از جمله دیگر افتخارات آموزشی، علمی و اجرایی وی می باشد.
یادآور می شود: پیش از این دکتر صفر نصراله زاده، ریاست دانشکده کشاورزی را بر عهده داشته است.
لازم به ذکر است؛ دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز پس از دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران از لحاظ قدمت دومین مرکز آموزش عالی در زمینه کشاورزی است که در سال ۱۳۳۴ تاسیس یافت و با ۶۱ نفر دانشجو فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در حال حاضر با دوازده گروه آموزشی(مهندسی آب، اقتصاد کشاورزی، باغبانی، علوم و مهندسی خاک، اکوفیزیولوژی گیاهی، به نژادی و بیوتکنولوژی گیاهی، علوم دامی، علوم و صنایع غذایی، مهندسی فضای سبز، گیاهپزشکی، ترویج و توسعه روستایی و ماشین‌های کشاورزی) مشغول به فعالیت است.


( ۹ )

نظر شما :