تجلیل از دانشجویان برگزیده و راه یافته دانشگاه تبریز در سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان

۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۳ کد : ۱۵۷۵۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۷۹

در مراسمی از دانشجویان برگزیده و راه یافته به مرحله کشوری دانشگاه تبریز در سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه تبریز تجلیل بعمل آمد.
در این آیین از ۱۱ نفر دانشجوی برگزیده و راه یافته به مرحله کشوری دانشگاه تبریز در سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان با حضور جمعی از مسئولان، دانشجویان و فعالان این حوزه در مسجد بزرگ دانشگاه تجلیل بعمل آمد.
در سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور فاطمه محمدی در بخش آوایی، حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم(خواهران) رتبه اول و پیام ورعی در بخش مقاله نویسی حوزه نهج البلاغه مقام اول را بدست آورده بودند.
همچنین در این جشنواره ۹ نفر از دانشجویان به نام های مریم محمد حسنی سودمند در بخش احکام، معصومه نوریان در بخش آشنایی با احادیث اهل بیت (ع)، حسن جعفری کرویق و فرزانه سیفی در بخش ترجمه و تفسیر قرآن کریم، هادی ولی زاده در بخش سبک زندگی اسلامی، مهری حسین نسب در بخش سیره معصومین (ع)، مهران دادش زاده در بخش تفسیر نهج البلاغه، سمیرا پیروزی در بخش حفظ ۲۰ جز و زهرا حسن زاده در بخش حفظ ۱۰ جز هم به مرحله کشوری راه یافته بودند.
لازم به ذکر است، مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دی ماه امسال با حضور دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد که در این آیین از ۱۵۰ دانشجوی برگزیده در ۹ بخش و ۴۰ رشته تقدیر به عمل آمد.
جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور به ‌عنوان یکی از مهم ‌ترین بسترهای ورود دانشجویان به فعالیت ‌های قرانی است که بیشتر با هدف ارتقای سطح فرهنگ قرآنی، اسلامی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در دانشگاه ‌ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.
برای دریافت اسامی منتخبین مرحله سراسری سی وششمین جشنواره ملی قرآن و عترت( کلیک کنید)

 


( ۷ )

نظر شما :