انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه تبریز به عنوان عضو هیات مدیره انجمن جلبک شناسی ایران

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۴ کد : ۱۵۷۱۷ اخبار
تعداد بازدید:۷۳۵
دکتر احسان عطازاده استادیار گروه زیست شناسی گیاهی دانشکده علوم طبیعی، دانشگاه تبریز است که در زمینه اکولوژی و سیستماتیک جلبک ها، اکولوژی اکوسیستم های آبی (رودخانه ها، تالابها و سدها) فعالیت می کند.

 

عضو هیات علمی دانشگاه تبریز به عنوان عضو هیات مدیره انجمن جلبک شناسی ایران انتخاب شد.
دکتر احسان عطازاده، عضو هیات علمی دانشگاه تبریز در انتخابات انجمن جلبک شناسی ایران که با حضور نماینده وزارت علوم به صورت غیرحضوری (آنلاین) برگزار شد به عنوان عضو جدید هیات مدیره انجمن جلبک شناسی ایران انتخاب شد.
دکتر احسان عطازاده استادیار گروه زیست شناسی گیاهی دانشکده علوم طبیعی، دانشگاه تبریز است که در زمینه اکولوژی و سیستماتیک جلبک ها، اکولوژی اکوسیستم های آبی( رودخانه ها، تالابها و سدها) فعالیت می کند.
 از سوابق اجرایی وی می توان به عضویت پیوسته درانجمن بین المللی دیاتومه شناسی، عضو انجمن زیست شناسی ایران، عضو شورای پژوهشی و فناوری حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی، عضو شورای تخصصی پژوهشکده محیط زیست دانشکاه تبریز اشاره کرد.
لازم به ذکر است؛ انجمن جلبک شناسی ایران در سال ۹۹ به صورت رسمی در سازمان ثبت شرکتها ثبت گردیده است و این انجمن بیشتر به‌منظور گسترش و پیشبرد و ارتقای علمی و با توجه به اهمیت فزاینده علوم مرتبط با جلبک شناسی در علوم و صنایع مختلف و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود  بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های جلبک شناسی و علوم مرتبطه شکل گرفته است.


نظر شما :