انتصاب سرپرست جدید گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۴ کد : ۱۵۶۸۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۸۴

با حکم دکتر صفر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریز، دکتر امین رضایی اکبریه عضو هیات علمی دانشکده فیزیک به عنوان سرپرست جدید گروه حمایت از استعدادهای درخشان این دانشگاه منصوب شد.
در حکم دکتر رضایی اکبریه، آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزنده جناب عالی و با لحاظ نمودن مفاد بند«ب» ماده ۷ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، به موجب این حکم، با حفظ سمت آموزشی، برای مدت دو سال به عنوان« سرپرست گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز» منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و همدلی با سایر اعضاء در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.
دکتر امین رضایی اکبریه استادیار دانشکده فیزیک دانشگاه تبریزاست.  
یادآور می شود: رئیس دانشگاه تبریز همچنین طی نامه‌ای جداگانه‌ از خدمات دکتر حمید احمدی که پیش از این ریاست گروه حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز را بر عهده داشتند، قدردانی کرد.
لازم به ذکر است؛ شورای هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز در سال ۱۳۸۰ تشکیل شد، پس از گسترده شدن حیطه وظایف و مسئولیت­ های شورا، به منظور مدیریت بهینه امور، اداره­ ای تحت عنوان "دفتر هدایت استعدادهای درخشان" در آذر ماه ۱۳۸۴ به عنوان یکی از زیرمجموعه­ های معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز افتتاح گردید. در سال ۱۳۹۳، این مرکز به "گروه حمایت از استعدادهای درخشان" تغییر نام داد و در حال حاضر مجموعا حدود ۵۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی را تحت پوشش خود دارد.

 


( ۹ )

نظر شما :