نشست هم اندیشی اعضای کانون شاهد و ایثار با مدیرامورفرهنگی دانشگاه تبریز

۲۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۶ کد : ۱۵۵۲۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۲۴


نشست هم اندیشی اعضای کانون شاهد و ایثار دانشگاه تبریز با حضور دکتر طاهری، مدیرامور فرهنگی و حجت‌الاسلام همزبان قراملکی مدیر اداره کل امور دانشجویان شاهد و به منظور آشنایی مدیر امور فرهنگی با کانون شاهد و ایثار برگزار شد.
حجت‌الاسلام رحیم همزبان قراملکی، مدیر اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تبریز، در این جلسه ضمن خیرمقدم، با اشاره به فعالیت های کانون علمی-فرهنگی ایثار دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه گفت: این کانون می‌تواند در فعالیت های زیرشاخه مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه همکاری های لازم را انجام دهد.
دکتر عادل طاهری، مدیرامور فرهنگی دانشگاه تبریز در این نشست در خصوص فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی توضیحاتی داد.
 وی با بیان اینکه استراتژی‌های حوزه فرهنگی باید عوض شود، گفت: اگر در این زمینه محافظه‌کارانه عمل کنیم، دیگران هم خود به خود همان کار را انجام می‌دهند بنابراین باید موضع تهاجمی داشته باشیم چرا که نقاط قوتمان بالاتر از نقاط ضعفمان است.
وی اضافه کرد: نباید خودمان رو دست‌کم بگیریم. در این موقعیت، کارهای فرهنگی باید به صورت نوآورانه و خلاقانه انجام گیرد و بایستی روش‌های قدیمی که منسوخ شده‌اند و دیگر تأثیری ندارند، تغییر یابند چرا که قشر جوان و به خصوص قشر دانشجو، مخاطب این تبلیغات  بوده و امور انجام شده بایستی طبق سلیقه آنان باشد تا نتیجه‌ بخش و تأثیرگذار شود.
مدیر فرهنگی تصریح کرد: شما دانشجویان، خودتان باید همفکری کرده و به ما پیشنهادهای خلاقانه با محتوای غنی ارائه بدهید تا کارهای جدیدی انجام گیرد. قالب های قدیمی منسوخ شده ما قالب را باید عوض کنیم. باید پوست‌اندازی کنیم. محتوا کم نداریم. موضوع، روش‌ها و قانون‌ها و قالب‌هاست و باید قالب جدید بیاوریم.
به گفته وی باید ظرفیت و فضا را به دیگران هم بشناسانیم. کار فرهنگی باید به دل قشر جوان بنشیند. اگر غیر از این باشد، هزینه ها و تواناتی ها هدر و بیت‌المال اسراف خواهد شد. طبق سخن حضرت آقا که فرموده بودند، افتخارم این است و از این استقبال می‌کنم که در راه فرهنگ به شهادت برسم، ما نیز باید تمام تلاشمان را در این مسیر به کار بگیریم.
فرزانه عبدی، دبیر کانون ایثار هم در این جلسه گزارشی ازفعالیت‌های انجام شده کانون در سال 1400-1399 ارایه کرد.
خانم ناصح، کارشناس مسئول فرهنگی اداره شاهد و ایثارگر نیز از فعالیت های کانون از سال 1395 تا کنون در زمینه فعالیت های علمی و فرهنگی گزارشی ارائه داد و یادآور شد: انجام کارگاه های علمی برگزارشده اعم از مقاله نویسی، پروپزال نویسی، کلاس های آمادگی برای آزمون  MSRT، اردوها و بازدید های علمی تفریحی .......بوده است.

 


( ۳ )

نظر شما :