انتصاب رییس جدید دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز

۲۰ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۲ کد : ۱۵۴۷۰ اخبار
تعداد بازدید:۲۴۳۶
دکتر سجاد توحیدی ، دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف و دانشیار دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز است و از سوابق اجرایی و علمی وی می توان به مشاور فرهنگی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، مدیر فرهنگی و اجتماعی، معاون فرهنگی و اجتماعی، نماینده دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر در کمیته HSE، عضویت در هسته پژوهش و فناوری دانشکده، عضو کارگروه بررسی توانایی علمی گروه مهندسی برق قدرت، چاپ ۷۰ مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارایه ۳۵ مقاله در همایش های ملی و بین المللی، تالیف ۴ فصل کتاب و ... اشاره کرد.

با حکم دکتر صفر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریز، رییس جدید دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر این دانشگاه منصوب شد.
رئیس دانشگاه تبریز طی حکمی دکتر سجاد توحیدی ، را به سمت رییس جدید دانشکده مهندسی برق و کامپیوتردانشگاه تبریز منصوب کرد.
در حکم دکتر توحیدی ، آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزنده جناب عالی و با استناد به مفاد ماده ۶ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، به موجب این حکم، با حفظ سمت آموزشی، برای مدت دو سال به عنوان رییس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر تعیین می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.
برپایه همین گزارش، دکتر سجاد توحیدی ، دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف و دانشیار دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز است و از سوابق اجرایی و علمی وی می توان به مشاور فرهنگی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، مدیر فرهنگی و اجتماعی، معاون فرهنگی و اجتماعی، نماینده دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر در کمیته HSE، عضویت در هسته پژوهش و فناوری دانشکده، عضو کارگروه بررسی توانایی علمی گروه مهندسی برق قدرت، چاپ 70 مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارایه 35 مقاله در همایش های ملی و بین المللی، تالیف 4 فصل کتاب و ... اشاره کرد.  
یادآور می شود: رئیس دانشگاه تبریز همچنین طی نامه‌ای جداگانه‌ای از خدمات دکتر ضیاالدین دائی کوزه کنانی که پیش از این ریاست دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر را بر عهده داشتند، قدردانی کرد.

 


( ۲۱ )

نظر شما :