دیدار رئیس دانشگاه تبریز با اعضای هسته گزینش دانشگاه تبریز

۱۵ دی ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۳ کد : ۱۵۴۵۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۶۰
فعالیت در هسته گزینش بعنوان یکی از مسئولیت های خطیر وحسّاسی است که عواقب اخروی و دنیوی دارد لذا فعالان این حوزه بایستی با در نظر گرفتن عمل به‌خاطر خدا و خودداری از تجسس درامور غیر مرتبط با وظایف بدنبال جذب حداکثری در عین در نظر گرفتن قوانین و مصالح سازمان و نظام باشند.

 

بمناسبت 15 دی سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر بازنگری امر گزینش درسال 1361، مدیر  و برخی از اعضای هسته گزینش کارکنان دانشگاه تبریز با رییس دانشگاه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصراله زاده با اشاره به اهمیت جذب نیروی انسانی کارآمد در دانشگاه ها گفت: نیروی انسانی متعهد، متخصص سرمایه اصلی و ارزشمندی برای دانشگاه است و نقش محوری و اصلی در تعالی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد و رسالت همکاران هسته گزینش در انتخاب افراد حائز شرایط بسیار خطیر می­ باشد.

رییس دانشگاه تبریز با اشاره به سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر ضرورت بازنگری در امرگزینش افزود: فعالیت در هسته گزینش بعنوان یکی از مسئولیت های خطیر وحسّاسی است که عواقب اخروی و دنیوی دارد لذا فعالان این حوزه بایستی با در نظر گرفتن عمل به‌خاطر خدا و خودداری از تجسس درامور غیر مرتبط با وظایف بدنبال جذب حداکثری در عین در نظر گرفتن قوانین و مصالح سازمان و نظام باشند.

در ادامه این جلسه دکتر محمد علی حسین‌پور فیضی عضو هسته گزینش دانشگاه تبریز و دکتر یونس برزگر مدیر هسته گزینش کارکنان دانشگاه تبریز و دبیر منطقه 3 گزینش کارکنان آموزش عالی کشور گزارشی اجمالی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در یکسال اخیر ارائه داد.

خاطر نشان می شود: در انتهای این مراسم رئیس دانشگاه با اهداء لوح تقدیر از تلاشهای صادقانه همکاران هسته گزینش تجلیل نمود.

 


( ۵ )

نظر شما :