انتخاب مقاله عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز به عنوان اثر برتر در جشنواره مدیریت شهری

۰۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۳ کد : ۱۵۴۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۱۳
در سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری که در روزهای ۲۰ الی ۲۴ آذرماه در شهر تهران برگزار شد که در این جشنواره مقاله دکتر امین محمدی عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز و همکاران وی در محور حمل و نقل و ترافیک، به عنوان اثر برتر انتخاب شد.


 

مقاله دکتر امین محمدی، عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز، در جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری به عنوان "اثر برتر" انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی و مهندسی میانه - دانشگاه تبریز ، مقاله دکتر امین محمدی عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی میانه -دانشگاه تبریز، در جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری به عنوان "اثر برتر" انتخاب شد.
در سیزدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری که در روزهای 20 الی 24 آذرماه در شهر تهران برگزار شد که در این جشنواره مقاله دکتر امین محمدی عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز و همکاران وی در محور حمل و نقل و ترافیک، به عنوان اثر برتر انتخاب شد.
گفتنی است، این مقاله در ژورنال ISI با رتبه علمی JCR مستخرج از Q1 در کشور انگلستان، به چاپ رسیده است.
یادآور می شود؛ در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور دکتر احمد وحیدی (وزیر کشور)، دکتر علیرضا زاکانی (شهردار تهران) و دکتر مهدی چمران (رئیس شورای شهر تهران) برگزار گردید، از نویسنده این مقاله که به عنوان اثر برتر انتخاب شده بود تقدیر به عمل آمد.

 


( ۳ )

نظر شما :