جلسه تکریم و تجلیل از فعالیت های دکتر حیاتی و معرفی دکتر صحرایی به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریزبرگزار شد

۰۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۵۳ کد : ۱۵۳۳۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۶۷
طی مراسمی با حضور دکتر صفر نصراله زاده رئیس دانشگاه تبریز، مدیران و مسئولین حوزه آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، از فعالیت های صادقانه دکتر باب اله حیاتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز تقدیر و دکتر مصطفی صحرائی بعنوان معاون جدید این حوزه معرفی گردید.

 

جلسه  تجلیل  از تلاشهای مستمر و صادقانه  دکتر حیاتی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز و معرفی دکتر مصطفی صحرائی بعنوان  معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز طی مراسمی با حضور دکتر صفر نصراله زاده رئیس دانشگاه  تبریز، مدیران و مسئولین حوزه آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، از فعالیت های صادقانه دکتر باب اله حیاتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز تقدیر و دکتر مصطفی صحرائی بعنوان معاون جدید  این حوزه  معرفی گردید.

در ابتدای این مراسم  دکتر نصراله زاده  ضمن تقدیر از زحمات  شبانه روزی و صادقانه دکتر حیاتی در طول تصدی مسئولیت افزود : با توجه  به تقارن مسئولیت ایشان  با دوره همه گیری کرونا تغییرات اساسی در نوع و نحوه آموزش پدید آمد و ایجاد  زیرساخت های سخت افزاری و تدوین  آئین نامه و اجرای قوانین  متناسب با  شرایط کرونا و آموزش مجازی  فعالیت این حوزه را حسّاس و چندین  برابر کرده بود که  با درایت و توانمندی همه همکاران  حوزه  مخصوصا" با مسئولیت پذیری و تلاش های صادقانه و شبانه روزی دکتر حیاتی اقدامات  خوبی انجام  شد و این تلاش­های همکاران و  ایشان شایسته  بهترین  تقدیرهاست.

دکتر نصراله زاده ضمن  آرزوی توفیق بار دکتر صحرایی در مسئولیت جدید،ایشان  را از همکاران  شایسته و فعال  دانشگاه معرفی کرد که  با  همت همکاران و درایت و توانمندی معاونت جدید شاهد ارتقاء روز افزون  کیفیت امور آموزشی دانشگاه  و ادامه تجارب و فعالیت های  مفید قبلی باشیم.

در ادامه مراسم  حجت الاسلام  محمد انوری مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه تبریز، پرتلاش بودن، دلسوزی و پیگیری جدی امورآموزشی دانشجویان و اساتید، اجرای قانون و عدم تخطی از آن را از ویژگیهای شاخص دکتر حیاتی در دوره مسئولیت برشمردو افزود: شخصیت  گره گشا و  روحیه  پرتلاش دکتر حیاتی در دوران  مسئولیت  موجب ارتقاء جایگاه  آموزش در دانشگاه  شده است و امیدواریم  با توجه به  اخلاص و شایستگی که از دکتر صحرایی سراغ داریم این جایگاه فرصت مغتنم برای تحقق خدمت صادقانه به  ملت و نظام اسلامی و ارتقاء  جایگاه دانشگاه گردد.

در ادامه  مراسم،  دکتر حیاتی ضمن تشکر از حسن  اعتماد  دکتر مجیدی و هیئت رئیسه قبلی دانشگاه  از تلاش های همه همکاران حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه  تقدبر و برای معاونت  جدید  آرزوی موفقیت نمود.

دکتر صحرایی معاون جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه هم  ضمن  تشکر از اعتماد ریاست دانشگاه  ابراز امیدواری نمود با مساعدت همه همکاران  و بهره گیری از تجارب قبلی امور را در راستای ارتقاء جایگاه دانشگاه پیش ببریم.

سخنان مدیران  حوزه  آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه  در تمجید از صفات  بارز اخلاقی دکتر حیاتی  و ارائه گزارش مختصر عملکرد  این حوزه  از دیگر بخش های این مراسم  بود. در پایان مراسم  ضمن اهدای لوح تقدیر به دکتر حیاتی،حکم انتصاب دکتر صحرایی بعنوان  معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اهداء گردید.


( ۵ )

نظر شما :