دیدار رئیس و جمعی از اعضای هیئت رییسه دانشگاه تبریز با خانواده شهید مدافع حرم

۲۴ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۶ کد : ۱۵۲۶۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۴۲
دکتر نصراله زاده: شهدا نماد ایثار، ولایتمداری، استقامت، پایداری و اقتدار ملت ایران هستند که امیدواریم با دعای خیر شهدا و خانواده های آنان ادامه دهنده راه و منش این شهدا باشیم و در مسیر و تحقق آمارمان های حرکت کنیم.


رئیس دانشگاه تبریز و جمعی از اعضای هیئت رییسه این دانشگاه و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز با حضور در یکی از خانواده های شهید مدافع حرم، با خانواده شهید وحید فرهنگی والا دیدار کردند.
در این دیدار دکتر صفر نصر اله زاده، رئیس دانشگاه تبریز به همراه جمعی از مدیران این دانشگاه با خانواده شهید وحید فرهنگی والا دیدار نمودند.
دکتر نصر اله زاده، در این دیدار ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره  فداکاری ها و رشادت های شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و در این میان شهدای مدافع حرم گفت: امروز امنیت، آسایش و عزت و اقتدار کشورمان در عرصه های مختلف و جایگاهی که داریم به ثمره خون شهدا است و شهدا برکت و افتخار ملت ما هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه امروزه به برکت خون شهدا، مردم ایران، ملتی سربلند و آبرومندی است، تصریح کرد: شهدا نماد ایثار، ولایتمداری، استقامت، پایداری و اقتدار ملت ایران هستند که امیدواریم با دعای خیر شهدا و خانواده های آنان ادامه دهنده راه و منش این شهدا باشیم و در مسیر و تحقق آمارمانهای حرکت کنیم.
حجت الاسلام دکتر سعید علیزاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز هم در این دیدار در سخنانی با اشاره به جایگاه والای شهدا و خانوادهای آنان در کشورمان گفت: شهدا در راه تحقق آرمانهای انقلاب، گسترش ارزش های انقلاب، فرهنگ اسلامی، ارتقای فرهنگ، ایثار، مقاومت و شهادت جانفشانی کردند، بنابراین حفظ ارزش و جایگاه والای شهدا از ضروریات جامعه اسلامی است.
لازم به ذکر است؛«شهید وحید فرهنگی» متولد ۱۳۷۰ در شهر تبریز واقع در آذربایجان شرقی و دانش آموخته رشته مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بود. او چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و مقابله با تروریست های تکفیری راهی سوریه شد و بعد از مدتی بر اثر انفجار مین در شهر ادلب سوریه به شدت مجروح شد. سپس برای مداوا به تهران منتقل شد و روز سه شنبه ۱۶ آبان ماه ۹۶ در آستانه اربعین حسینی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.


( ۴ )

نظر شما :