معرفی‌مدیر‌ جدید منابع‌انسانی و پشتیبانی دانشگاه تبریز

۲۴ آذر ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۱ کد : ۱۵۲۶۷ اخبار
تعداد بازدید:۳۰۴۴
دکتر صمد رحیمی اقدم، استادیار گروه آموزشی مدیریت دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز و متخصص مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی بوده و مدیر داخلی نشریه مدیریت کسب‌وکارهای بین‌المللی، مشاور دانشجویان استعداد درخشان دانشکده، مشاور انجمن‌های علمی دانشکده، مسئول کانون کارآفرینی و معاون پژوهش و فناوری دانشکده، مدیر و مسئول راه‌اندازی دفتر مسئولیت اجتماعی دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز ازجمله سوابق اجرایی این استادیار دانشگاه تبریز است.


طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه تبریز، دکتر صمد رحیمی اقدم، استادیار دانشکده اقتصاد و مدیریت به سمت سرپرست مدیریت منابع‌انسانی و پشتیبانی این دانشگاه منصوب شد.                                  
در حکم انتصاب وی آمده است: با توجه به مراتب تعهد و تخصص جنابعالی، بدین وسیله ضمن تشکر از زحمات شما در طول دوره تصدی معاونت پژوهشی دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی از تاریخ حکم حاضر و به استناد ماده 17 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها؛ با حفظ سمت آموزشی به مدت دو سال به عنوان سرپرست مدیریت منابع‌انسانی و پشتیبانی دانشگاه تبریز تعیین می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران همکاران محترم، در حسن انجام مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.
لازم به ذکر است؛ دکتر صمد رحیمی اقدم، استادیار گروه آموزشی مدیریت دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز و متخصص مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی بوده و مدیر داخلی نشریه مدیریت کسب‌وکارهای بین‌المللی، مشاور دانشجویان استعداد درخشان دانشکده، مشاور انجمن‌های علمی دانشکده، مسئول کانون کارآفرینی و معاون پژوهش و فناوری دانشکده و مدیر و مسئول راه‌اندازی دفتر مسئولیت اجتماعی دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز ازجمله سوابق اجرایی  این استادیار دانشگاه تبریز است.
همچنین چاپ 42 مقاله در مجلات علمی و کنفرانس‌های ملی و بین المللی، اجرای 2 طرح تحقیقاتی درون دانشگاهی، راهنمایی و مشاوره پایان‌نامه بیش از 80 دانشجوی کارشناسی ارشد، مشاوره علمی و تحقیقاتی مدیریتی در شرکت‌های تولیدی، خدماتی و صنعتی در قالب طرح برون دانشگاهی از طریق مدیریت امور فناوری گروه ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه تبریز، عضویت در انجمن مدیریت منابع انسانی ایران، عضویت در موسسه مطالعات منابع انسانی دانشگاه علوم و تکنولوژی کشور چین، ازجمله سوابق علمی وی است.
پیش از این کامران خان ماکو، این مسئولیت را بر عهده داشت که از خدمات و تلاش های وی در طول دوره تصدی این پست قدردانی به عمل آمد.

 


( ۲۰ )

نظر شما :