انتصاب اسماعیل برزگر به عنوان سرپرست امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات دانشگاه تبریز

۲۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۲۳ کد : ۱۵۲۴۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۵۸۱
اسماعیل برزگر، کارشناس ارشد رشته حقوق خصوصی است. کارشناس مسئول امور حقوقی و رییس اداره املاک و دعاوی از جمله دیگر سوابق اجرایی وی است.

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه تبریز، اسماعیل برزگر، کارمند مدیریت امور حقوقی به سمت سرپرست امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات این دانشگاه منصوب شد.                                  
در حکم انتصاب وی آمده است: نظر به مراتب تعهد و شایستگی جنابعالی، به موجب این ابلاغیه، به مدت دو سال به عنوان سرپرست امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات دانشگاه تبریز تعیین می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تجارب ارزشمند صاحب نظران و جلب مشارکت همکاران محترم، در حسن انجام مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.
اسماعیل برزگر، کارشناس ارشد رشته حقوق خصوصی است. کارشناس مسئول امور حقوقی و رییس اداره املاک و دعاوی از جمله دیگر سوابق اجرایی وی است.
پیش از این محمود عادلی شهیر،این مسئولیت را بر عهده داشت.
لازم به ذکر است؛ مدیریت امور حقوقی دانشگاه ابتدا تحت عنوان دفتر حقوقی دانشگاه به منظور انجام خدمات حقوقی و اجرای صحیح قوانین و مقررات در مجموعه دانشگاه و تنظیم روابط حقوقی دانشگاه با اشخاص حقیقی و حقوقی خارج از دانشگاه به نحوی که منافع بیت المال و مصالح دانشگاه تامین گردد تشکیل و بعد از چند دهه فعالیت با اصلاح چارت سازمانی و تصویب هیأت امنای دانشگاه به اداره امور حقوقی ارتقاء یافته و در راستای تحقق اهداف و وظایف خود فعالیت کرده است.

 


( ۲۴ )

نظر شما :