انتصاب دو تن از اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز به عنوان مشاور رییس

۱۴ آذر ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۴ کد : ۱۵۱۹۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۷۱

 

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه تبریز، دکتر محمدعلی پرغو و دکتر سیدصمد حسینی دو تن از اعضای هیات علمی این دانشگاه به عنوان مشاور رییس دانشگاه منصوب شدند.
در حکم انتصاب این دو نفر آمده است:  با توجه به تجارب ارزنده ومراتب تعهد جنابعالی ، به موجب این حکم، و با حفظ سمت آموزشی به سمت اجرایی برای مدت دو سال به عنوان مشاور اینجانب تعیین می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره مندی از تخصص و درایت خویش در حسن انجام مسئولیت های محوله موفق و موید باشید.
دکتر محمدعلی پرغو، دانشیار دانشکده حقوق و علوم اجتماعی است و از سوابق مدیریتی و اجرایی وی می توان به ریاست موسسه تاریخ وفرهنگ ایران، نماینده دانشجویان در کمیته انضباطی دانشگاه تبریز، عضو شورای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه تبریز،  عضویت در شورای پژوهشی دانشگاه، استاد مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر،  عضو حقوقی کمیته علمی مراسم بزرگداشت هفتادمین سال تاسیس دانشگاه تبریز، عضو شورای پژوهشی موسسه تاریخ و فرهنگ ایران، عضو انجمن میراث فرهنگی شهرستان تبریزو ... اشاره کرد.
چاپ و ارایه بیش از 30 مقاله در نشریات داخلی و خارجی و همایش های بین المللی و داخلی، تالیف و ترجمه 15 کتاب و ... از جمله سوابق علمی وی می باشد.
دکتر سیدصمدحسینی، استادیار گروه آموزشی مدیریت دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز بوده و مشاور رئیس سازمان سنجش  ، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان سنجش ، عضوشورای آموزشی و پژوهشی و رئیس کمیته رفاهی سازمان سنجش آموزش کشور، مشاور رئیس دانشگاه تبریز، ، قائم مقام معاونت اداری مالی و مدیریت اموراداری دانشگاه تبریز، مدیریت گروه مدیریت بازرگانی و MBA دانشکده اقتصاد و مدیریت و مسئول راه اندازی پردیس بین المللی ارس دانشگاه، از جمله سوابق اجرایی  این استادیار دانشگاه تبریز است.
همچنین چاپ 40 مقاله در مجلات مختلف داخلی و خارجی، همکاری و اجرای2 طرح تحقیقاتی، راهنمایی و مشاوره پایاننامه بیش از 100دانشجوی کارشناسی ارشد، از جمله سوابق علمی وی است.


( ۷ )

نظر شما :