درخشش اساتید دانشگاه تبریز در ﺳﻮﻣﻴﻦ دوره اﻧﺘﺨﺎب ﻛﺘﺎب ﺳﺎل اﺳﺘﺎن

۰۷ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۷ کد : ۱۵۱۵۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۳۷


کتاب های تالیفی و ترجمه جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز به عنوان کتاب برگزیده سال استان آذربایجان شرقی انتخاب شدند.
کتاب‌های انتشاریافته در انتشارات دانشگاه تبریز جایزه‌های برتر جایزه کتاب سال استان آذربایجان شرقی 1400 را به خود اختصاص دادند.
در آیین معرفی برگزیدگان سومین جایزه کتاب سال آذربایجان شرقی که با حضور جمعی از علاقه‌مندان و اصحاب فضل و  فرهنگ برگزار شد، کتاب "درآمدی بر نقد روان‌شناختی در قرن بیستم"،  تألیف دکتر وحید نژادمحمد در حوزه نقد ادبی به عنوان "اثر برگزیده" انتخاب شد.
کتاب "روان‌شناسی در مربیگری ورزشی"، تألیف آدام آر. نیکولز ترجمه سید حجت زمانی ثانی ، صبا محمدعلی نژاد و دیگران در حوزه تربیت بدنی به عنوان اثر "شایسته تقدیر" انتخاب و کتاب آسیب‌شناسی بیماری‌های قارچی در حیوانات اهلی، تألیف دکتر فرزاد کتیرائی و دکتر منیره خردادمهر از جمله آثاری بود که در این دوره از جایزه کتاب سال مورد تقدیر قرار گرفت.
یادآور می شود: ﺳﻮﻣﻴﻦ دوره اﻧﺘﺨﺎب ﻛﺘﺎب ﺳﺎل اﺳﺘﺎن  توسط اداره ﻛﻞ ﻓﺮﻫﻨﮓ و ارﺷﺎد اﺳﻼمی اﺳﺘﺎن آذربایجان شرقی با همکاری معاونت اﻣﻮر ﻓﺮﻫﻨﮕی وزارت ﻓﺮﻫﻨﮓ و ارﺷﺎد اﺳﻼﻣی و ﺧﺎﻧﻪ ﻛﺘﺎب و ادبیات ایران برگزار شد.


( ۱ )

نظر شما :