رئیس دانشگاه تبریز با حضور در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۱؛ از غرفه این دانشگاه بازدید کرد

۲۱ آبان ۱۴۰۰ | ۰۶:۴۲ کد : ۱۵۰۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۹۴
دکتر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز از غرفه های مرکز رشد و نوآوری این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر نصراله زاده با حضور در نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، RINOTEX2021 در محل نمایشگاه بین المللی تبریز از غرفه های مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز و فناوران این دانشگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت ها و پیشرفت های واحدهای فناور و دانش بنیان مستقر در مرکز رشد و نوآوری قرار گرفت. 
بر اساس این گزارش، صحبت با مراکز بزرگ صنعتی استان و همچنین دانشگاه ها جهت ارتقاء سطح همکاری ها از دیگر برنامه های بازدید رئیس دانشگاه تبریز در این نمایشگاه بود.
این نمایشگاه از ۱۷ آبان ماه سالجاری آغاز شده و تا روز جمعه ۲۱ آبان با معرفی ایده ها و فناوری های جدید از استان و کشور ادامه خواهد داشت. 
فناوران دانشگاه ها، مراکز رشد و نوآوری، پارک های علم و فناوری، واحدهای صنعتی و نهادهای مختلف در این نمایشگاه حضور دارند و برگزاری کارگاه های آمورشی و رویدادها و جشنواره ها از برنامه های جنبی این نمایشگاه است. دانشگاه تبریز مسئولیت زون تخصصی فناوری نانو را مطابق سالهای قبل بر عهده دارد و دبیرخانه این زون توسط مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز اداره می شود. دانشگاه تبریز با تصویب هیات رئیسه دانشگاه ۵۰ درصد هزینه ثبت نام تیم ها و فناوران در این نمایشگاه را پرداخت می کند و همچنین برای اساتید شرکت کننده در این نمایشگاه، امکان پرداخت تمام هزینه ها از طریق گرنت آنها فراهم شده بود.  
از مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز حدود ۳۵ واحد فناور و دانش بنیان در این نمایشگاه شرکت نموده اند که در حوزه های مختلف از جمله بتن های مبتنی بر فناوری نانو، روانکارهای خودرو مبتنی بر فناوری نانو، بتن نفوذناپذیر آب با استفاده از نانو سیلیس، تصفیه کننده های هوا با تکنولوژی نانو، محلول های ضدعفونی کننده با استفاده از نانوذرات نقره، محصولات کشاورزی و آب با خاصیت درمانی و تقویتی، چیپس میوه خشک، دستگاه های صنایع غذایی، المنت های حرارتی، سازه های بتنی پیش ساخته، کاتدهای جایگزین پلاتین، سازه های گچی وکیوم شده، تصفیه کننده های روغن صنعتی و گرد و غبار با فناوری نانو، طراحی و ساخت مهندسی ماشین-آلات، دریچه های منهول بتنی جایگزین چدن و صنایع فرهنگی این شرکت ها به ارائه محصول و خدمات پرداخته اند.   
مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز از جمله واحدهای با بیشترین شرکت کننده در این نمایشگاه است که با استفاده از پتانسیل این نمایشگاه توانسته اند ضمن معرفی محصول، نسبت به عقد قرارداد و فروش محصول خود اقدام نمایند.  
اضافه می نماید؛ امروز جمعه ۲۱ آبان ماه، روز پایانی و اختتامیه نمایشگاه نوآوری و فناورانه ربع رشیدی است و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۵ عصر الی ۲۲ شب از این نمایشگاه بازدید کنند.
 این دوره از نمایشگاه نوآوری و فناورانه ربع رشیدی، نهمین دوره این نمایشگاه محسوب می شود.

 

کلید واژه ها: RINOTEX2021 دکتر نصراله زاده نمایشگاه بین المللی تبریز مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز


( ۱ )

نظر شما :