برنامه‌های هفته کتاب در دانشگاه تبریز اعلام شد

۲۰ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۷ کد : ۱۵۰۲۰ اخبار
تعداد بازدید:۷۰۹
برنامه های بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، امسال با شعار «جای خالی را با کتاب پر کنیم» برگزار خواهد شد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، از روز شنبه، 22 آبان ماه، سالن‌های مطالعه کتابخانه مرکزی که با توجه به محدودیت‌های کرونایی تعطیل شده بودند مجدداً فعالیت‌های خود را از سرخواهند گرفت. 
در روز یکشنبه 23 آبان ماه مراسمی تحت عنوان سومین جشن کتاب توسط کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و انتشارات دانشگاه و مدیریت اجتماعی دانشگاه برگزار خواهد شد. در این مراسم که با هدف تجلیل از تلاش گران عرصه کتاب و قلم دانشگاه،  تجلیل از نویسندگان برتر دانشگاه، تجلیل از دست‌اندرکاران نشریات برتر دانشگاه، و تجلیل از کتابداران دانشگاه برگزار خواهد گردید، از چهره ماندگار علم و ادب ایران، استاد فرهیخته، دکتر مهری باقری، تجلیل خواهد شد.  
همچنین در این مراسم از کتاب، شنبه 27 دی که درواقع روایتی مستند از تشکیل، فعالیت، و واقعه بمباران کارگاه دانشکده فنی دانشگاه تبریز در 27 دی‌ماه 1365  است و سامانه‌های کتابخانه دیجیتال دانشگاه، و کتب الکترونیک انتشارات دانشگاه تبریز، رونمایی خواهد شد. 
در طول این هفته و از تاریخ بیست و دوم تا بیست و ششم آبان ماه هیچ مبلغی از بابت جریمه دیرکرد عودت منابع از دانشجویان دریافت نخواهد شد. 
از دیگر رویدادهای این هفته، مشارکت در برنامه‌های فرهنگی برگزارشده در سطح دانشگاه و استان توسط اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز است که اخبار آن به‌تدریج اطلاع رسانی خواهد شد.

کلید واژه ها: کتابخانه مرکزی دکتر مهری باقری بمباران کارگاه دانشکده فنی دانشگاه تبریز تجلیل از کتابداران مدیریت اجتماعی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز برنامه‌های هفته کتاب در دانشگاه تبریز چهره ماندگار علم و ادب ایران


( ۲ )

نظر شما :