دکتر رازقی به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی وزارت عتف منصوب شد

۲۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۷ کد : ۱۴۹۰۴ اخبار
تعداد بازدید:۴۲۸۲

 

دکتر رازقی به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شد. 

دکتر جعفر رازقی،  عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز طی حکمی از سوی دکتر هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر جعفر رازقی به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی این سازمان منصوب شد.

متن حکم انتصاب دکتر رازقی به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر جعفر رازقی

عضو هیأت علمی دانشگاه تبریز

با اهدای سلام

       نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، بر اساس پیشنهاد معاون امور دانشجویان داخل سازمان، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی منصوب می‌شوید.

       امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری دانشگاهیان و کارکنان محترم آن مجموعه در تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نسبت به توسعه و تسهیل فرآیند جذب و ارتقاء خدمات به دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه‌های سراسر کشور همت بگمارید.

 از درگاه ایزد منان، دوام توفیق شما را در انجام بهینه و بهنگام امور محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهانم.

شایان  ذکر است دکتر جعفر رازقی دانشیار دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز و فارغ التحصیل رشته بیولوژی مولکولی و بیوتکنولوژی از دانشگاه LMU مونیخ آلمان است و مدیرگروه زیست شناسی گیاهی دانشگاه تبریز، مسئول مرکز هدایت و حمایت زیست فناوری سازمان بسیج علمی پژوهشی استان آذربایجان شرقی و اجرای چندین طرح تحقیقاتی بین المللی از سوابق علمی و مدیریت امور فرهنگی دانشگاه تبریز و مسئول بسیج اساتید این دانشگاه  از سمت های اجرائی وی تاکنون می باشد.

مدیریت روابط عمومی دانشگاه تبریز برای دکتر رازقی آرزوی توفیق روزافزون دارد.

 


( ۲۷ )

نظر شما :