حمایت دانشگاه تبریز از برگزاری نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX۲۰۲۱

۲۵ مهر ۱۴۰۰ | ۱۳:۲۳ کد : ۱۴۸۷۹ اخبار
تعداد بازدید:۶۲۲

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز از حمایت این دانشگاه از برگزاری نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX2021 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر عسگری با اشاره به اینکه دانشگاه تبریز همچون سال های قبل مسئولیت زون فناوری های نانو را در این نمایشگاه بر عهده دارد، گفت: هیات رئیسه دانشگاه تبریز تخفیف 50 درصدی برای ثبت نام فناوران این دانشگاه در این نمایشگاه در نظر گرفته است.
به گفته وی  تخفیف 20 درصدی دیگری نیز توسط برگزار کنندگان نمایشگاه برای مراکز دانشگاهی در نظر گرفته شده است که در کل شرکت کنندگان دانشگاه تبریز در این نمایشگاه می توانند از تخفیف 70 درصدی برای حضور استفاده نمایند.
وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه در دو سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری نمایشگاه های فناورانه به شکل مطلوب در کشور نبوده است، اضافه کرد: از طرفی RINOTEX با هشت دوره برگزاری از جایگاه مناسبی در بین صنعت گران، فناوران و سرمایه گذارن  در منطقه و کشور برخوردار است، نمایشگاه امسال هم فرصت مغتنمی برای معرفی محصولات و خدمات فناورانه است.
دکتر عسگری در ادامه، حمایت دیگر دانشگاه تبریز از اساتید جهت حضور در این نمایشگاه را مساعدت جهت پرداخت هزینه های ثبت نام نمایشگاه از محل گرانت آنها اعلام کرد و افزود: با توجه به جایگاه ویژه دانشگاه تبریز از نظر علمی و فناوری در منطقه و کشور، حرکت به سمت کاربردی نمودن تحقیقات دانشگاهی از طریق ایجاد واحدهای فناور و دانش بنیان توسط اساتید، فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه تبریز می تواند در پیشرفت و توسعه کشور و همچنین در راستای تقویت اقتصاد دانش بنیان بسیار تاثیرگذار باشد.
لازم به ذکر است؛ پوستر، فراخوان و نحوه ثبت نام و حضور در نمایشگاه نوآوری و فناوری در سایت نمایشگاه به آدرس www.rinotex.ir  و   www.rrto.ir در دسترس علاقمندان قرار دارد. همچنین دبیرخانه زون فناوری های نانو این نمایشگاه در مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز قرار داده شده است و همکاران می توانند جهت اطلاع از نحوه برخورداری از حمایت های دانشگاه تبریز با شماره داخلی 2992، سرکار خانم برقی تماس حاصل نمایند.
اضافه می نماید؛ امسال نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX2021 از تاریخ 17 الی 21 آبان ماه سال جاری در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد. این نمایشگاه در پنج بخش شامل: ایده های فناورانه، شتابدهی و جذب سرمایه، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات فناورانه و نیازمندی های فناورانه و در 21 زون تخصصی برنامه ریزی شده است و فرصت ثبت نام در این نمایشگاه تا تاریخ 31 مهرماه سال جاری است.


( ۱ )

نظر شما :