به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز سربازصورت گرفت؛دیدار پژوهشگران وظیفه دانشگاه با رئیس دانشگاه تبریز

۰۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۵ کد : ۱۴۷۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۷۴۱

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت‌های ایرانیان در طول هشت سال جنگ تحمیلی افزود: رهبری عالمانه امام امت (ره) و همدلی آحاد مختلف مردم اعم از ارتش، سپاه، جهاد سازندگی و مردم عادی در همه شهرها و روستاها موجب نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و مابعد از هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن ندادیم و این افتخار برای ایرانیان در طول تاریخ ثبت و جاودانه خواهد ماند.

دکتر مجیدی ضمن تقدیر از برنامه‌ریزی و تصمیم مسئولین کشور برای استفاده از نیروهای متخصص و پژوهشگر در دوران مقدس سربازی در مراکز آموزشی و پژوهشی افزود: استفاده بهینه از تخصص‌ها علاوه بر ایجاد زمینه پیشرفت کشور موجب بهره‌وری مناسب از پتانسیل‌ها و توانمندی‌های جوانان در بخش‌های موردنیاز می­شود.

دکتر مجیدی با اشاره به جایگاه ارزشمند علمی و اجتماعی دانشگاه تبریز در کشور، این جایگاه را مرهون زحمات دانشگاهیان در طول سالهای متمادی دانست و از پژوهشگران وظیفه خواست در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه تبریز همواره فعال و دقیق باشند تا بتوانیم ضمن دستیابی به فناوری‌های برتر گامی در حل مشکلات جامعه و ادای رسالت اجتماعی دانشگاه برداریم.

در پایان این مراسم پژوهشگران وظیفه دانشگاه ضمن تقدیر از اعتماد دانشگاه به نیروهای جوان و متخصص بر تلاش جهت نیل به اهداف عالی سازمانی دانشگاه و پیشرفت و آبادانی کشور اعلام آمادگی نمودند.

شایان‌ذکر است تعداد یازده نفر از جوانان متخصص و پژوهشگر در رشته‌های مختلف علوم پایه و فنی، دوران مقدس خدمت سربازی را در قالب پژوهشگر وظیفه در آزمایشگاه‌های مرکزی و آزمایشگاه‌های پژوهشی دانشگاه زیر نظر مدیریت امور فن‌آوری دانشگاه انجام وظیفه خواهند نمود.


( ۱ )

نظر شما :