تبدیل وضعیت ۴۸ نفر از کارکنان قرارداد کارمعین دانشگاه تبریز موضوع ماده ۲۱ قانون ایثارگران

۰۳ مهر ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۳ کد : ۱۴۷۲۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۱۶

 

مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تبریز از تبدیل وضعیت 48 نفر از همکاران قرارداد کارمعین این دانشگاه مشمول تبدیل وضعیت استخدامی موضوع ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مهرداد خان ماکو با اعلام این خبر گفت: در همین ارتباط دوره توجیهی و آزمون دوره توجیهی بدو خدمت برای 48 نفر از همکاران قرارداد کارمعین دانشگاه مشمول تبدیل وضعیت استخدامی موضوع ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران که شماره مستخدم آنان از سامانه نظام اداری کارکنان اخذ شده بود در تاریخ 31 شهریور امسال برگزار شد.
به گفته وی دوره توجیهی بدو خدمت به مدت 60 ساعت بوده و براساس بخشنامه شماره 26680/200 مورخ 20/10/1390 معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، همچنین ماده 11 آئین نامه اداری و استخدامی اعضای غیرهیأت علمی دانشگاه برگزار گردید.
وی یادآور شد: باعنایت به وضعیت شیوع بیماری کرونا و مصوبات کارگروه راهبری آموزش، محتوای دوره آموزش از طریق سامانه الکترونیکی آموزش اعضای غیرهأت علمی در اختیار همکاران قرار گرفته و پس از برگزاری کارگاه آموزشی سه ساعته و آزمون دوره مذکور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در تاریخ 31/06/1400 و با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع ، مدیر بودجه و تشکیلات و مدیر محترم منابع انسانی دانشگاه برگزار گردید.
به گفته وی داشتن گواهینامه طی دوره مذکور از الزامات تبدیل وضعیت استخدامی و صدور حکم رسمی قطعی می باشد.
مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت اعضای غیر هیات علمی این دانشگاه، گفت: از مجموع 758 کارمند مشغول به فعالیت این دانشگاه، 433 نفر رسمی و پیمانی، 312 نفر قراردادی و ۱3 نفر دیگر به صورت روزمزد مشغول به خدمت هستند.

 


( ۵ )

نظر شما :