مدیر مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه تبریز خبر داد: ارتقا و به روز رسانی سامانه آموزش های مجازی کارشناسی دانشگاه تبریز

۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۸ کد : ۱۴۶۲۹ اخبار
تعداد بازدید:۷۷۴


مدیر مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه تبریز، از رفع مشکل، تغییر، ارتقا و به روز رسانی نسخه سامانه آموزش های مجازی کارشناسی این دانشگاه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمدعلی بادامچی زاده در این ارتباط در خصوص اضافه کرد: این نسخه در حقیقت نسخه بهبود یافته سامانه قبلی آموزش های مجازی کارشناسی این دانشگاه است.
به گفته وی  این سیستم جدید بر اساس تجربه کار در سامانه قبلی و با در نطر گرفتن درخواست های همکاران هیات علمی و دانشجویان مبنی بر پیاده سازی قابلیت های جدید، به روز رسانی در حوزه آموزش مجازی تغییراتی داده شده است.
وی در ادامه با اشاره به مزایا این سامانه جدید گفت: ظاهر گرافیکی کاربر پسند، سازگاری با استانداردهای امنیتی افتا، جدا بودن داشبورد استاد و دانشجو در جهت استفاده بهینه از سیستم، معماری به روز نرم افزاری، سازگاری با موبایل و تبلت (طراحی Responsive)، افزایش سرعت نمایش صفحات و منعطف در جهت پیاده سازی توزیع پذیری برای پخش بار از جمله قابلیت های این سامانه جدید است.
به گفته وی استفاده از مسیر یادگیری learning path هوشمند در تعریف فعالیت های آموزشی، اتاق گفتگوی کلاسی، استفاده از بازی واری gamification در جهت افزایش انگیزه در انجام فعالیت های آموزشی، چند زبانگی، قابلیت نمره دهی به اجزای مسیر آموزشی و ... از دیگر مزیت های این سامانه است.

 

وب سایت مرکز آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه تبریز

 


( ۴ )

نظر شما :