برگزاری بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی در دانشگاه تبریز همزمان با سراسر کشور

۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۱ کد : ۱۴۵۷۷ اخبار
تعداد بازدید:۸۹۲


مرحله نهایی بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور، صبح و بعد از ظهر روز جمعه نوزدهم شهریور سال ۱۴۰۰ همزمان با دانشگاه های سراسر کشورمان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این آزمون‌ به صورت تشریحی، روز جمعه ۱۹ شهریور از ساعت ۸ صبح تا  ۱۸ بعدازظهر برگزار می شود.
کارت شرکت در آزمون هم از روز سه‌شنبه مورخ ۱۶ شهریور فقط برای منتخبین شرکت در مرحله نهایی المپیاد که شهر محل آزمون خود را  انتخاب کرده‌اند، از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است.
بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، مرحله نهایی بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در صبح و بعد از ظهر روز جمعه نوزدهم شهریور سال ۱۴۰۰ در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده‌گانه کشور شامل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه مازندران-بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا-همدان، دانشگاه رازی-کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهیدچمران اهواز، برگزار می شود.
برپایه همین گزارش، با توجه به شیوع بیماری کرونا، رعایت دستورالعمل های بهداشتی الزامی است و به منظور پیشگیری از بیماری، امکان واگذاری خوابگاه به دانشجویان و نمایندگان دانشگاه ها وجود ندارد.
همچنین همراه داشتتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه) از ابتدای ورود به حوزه تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه، الزامی اعلام شده است.


( ۶ )

نظر شما :