صعود سه تن از کارکنان دانشگاه تبریز به قله آرارات

۰۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۶ کد : ۱۴۵۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۹۲

سه نفر از کارکنان دانشگاه تبریز در چهارچوب یک برنامه فرهنگی و ورزشی، ضمن رکاب زنی مسیر تبریز تا شهر دوبایزید ترکیه، به قله آرارات (آغری داغی) به ارتفاع5137 متر صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در برنامه  فرهنگی و ورزشی رکاب زنی مسیر تبریز تا شهر دوبایزید ترکیه و صعود به قله آرارات (آغری داغی)،  رضا سلمانی کارشناس مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی، ارشک امیری کارشناس دانشکده دامپزشکی و اکبر باقری آذر کارشناس مدیریت همکاری های علمی و بین المللی مشارکت داشتند.
برنامه رکاب زنی تبریز تا شهر دوبایزید ترکیه به طول 310 کیلومتر، طی دو روز توسط آقایان سلمانی و باقری آذر انجام شد و سپس با همراهی ارشک امیری، برنامه صعود به قله آرارات در قالب برنامه سه روزه با موفقیت به پایان رسید.

یادآور می شود؛ برنامه رکاب زنی مسیر تبریز (دانشگاه تبریز) تا قله های سبلان و آرارات ، با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز در قالب دو برنامه فرهنگی و ورزشی تیر و مرداد امسال برگزار شد.
همچنین با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر روابط کشورها و عدم امکان تردد زمینی، با تمهیدات و اقدامات ارزنده و سازنده  مدیریت همکاری های علمی و بین المللی، ضمن رایزنی و مکاتبه با نهادهای ذیربط دو کشور ایران و ترکیه، مجوز تردد و اجرای برنامه مذکور اخذ گردید.

پیش از این هم دو نفر از کارشناسان دانشگاه تبریز(رضا سلمانی و اکبر باقری آذر) در چهارچوب یک برنامه فرهنگی و ورزشی، مسیر تبریز (دانشگاه تبریز) تا قله سبلان را با دوچرخه رکاب زده و در پایان برنامه به قله سبلان صعود کرده بودند.
همچنین مدیریت روابط عمومی دانشگاه و باشگاه کوهنوردی دانشگاه تبریز نیز با تامین تدارکات و پشتیبانی های مورد نیاز، یاری رسان این گروه در اجرای موفقیت آمیز این برنامه ها بودند.
برپایه همین گزارش؛ این برنامه ها در راستای انتقال پیام صلح و دوستی به کشورهای همسایه و تشویق و ترغیب همکاران دانشگاهی به انجام فعالیت های ورزشی، ایجاد انگیزه و نشاط اجتماعی، ترویج فرهنگ سلامت و فرهنگ دوچرخه سواری، استفاده از وسائط نقلیه سبز، به اجرا در آمده است.


( ۹ )

نظر شما :