تجلیل از استاد بازنشسته دانشگاه تبریز به عنوان برگزیده حوزه آموزش و پژوهش استان به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۱ کد : ۱۴۴۶۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۷۸

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز در شانزدهمین دوره بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان از فعالیت‌ها و خدمات آقای دکتر حبیب اشعثی استاد بازنشسته دانشگاه تبریز در حوزه علوم، پژوهش و آموزش از طرف صندوق بازنشستگی کشوری با اهداء لوح تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 مراسم امسال که به دلیل شرایط کرونا باحضورمدیر صندوق بازنشستگان استان و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرانی و روسای کانون‌های بازنشستگی در منزل بازنشستگان نمونه استان آذربایجان شرقی صورت پذیرفت و طی آن با اهدای لوح از خدمات ارزنده هشت نفر از بازنشستگان استان آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد که در این راستا از خدمات ارزنده دکتر حبیب اشعثی استاد بازنشسته دانشگاه تبریز در حوزه علوم، آموزش و پژوهش استان قدردانی به عمل آمد.

شایان‌ذکر است دکتر اشعثی استاد بازنشسته دانشکده شیمی دانشگاه تبریز و فارغ‌التحصیل دکتری در رشته شیمی از دانشگاه پاریس فرانسه در سال 1356 می‌باشند که علاوه بر تألیف و ترجمه 2 جلد کتاب و ارائه مقالات متعدد در اجلاس‌ها و نشریات داخلی و خارجی و انجام 3 طرح تحقیقاتی، دانشجویان زیادی از راهنمایی و تدریس ایشان بهره‌مند گشته‌اند. این استاد ارزنده دانشگاه همچنین در طول مسئولیت‌های اجرانی از قبیل رئیس دانشکده شیمی، معاون پژوهشی دانشکده شیمی و... را بر عهده داشتند و بعد از چهار دهه خدمت صادقانه در سال 1395 به افتخار بازنشستگی نائل آمد.


نظر شما :