رو نمایی از تندیس استاد جانباز دانشگاه تبریز

۰۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۱ کد : ۱۴۴۵۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۸۹

با حضور جمعی از مسئولین شهری و تعدادی از یادگاران و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس از تندیس استاد جانباز دانشگاه تبریز رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در آئین رونمایی از این تندیس، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، منتخب شورای ششم شهر تبریز، مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز و تعدادی از جانبازان دوران دفاع مقدس حضور داشتند. 
سردار اصفر عباسقلیزاده، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، با قدردانی از طراحی و رونمایی این تندیس گفت : ما آرامش و اقتدار کنونی کشور عزیزمان را مدیون از خودگذشتگی عزیزانی هستیم که به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفته و برای دفاع از کیان اسلامی، بسوی جبهه های جنگ حق علیه باطل شتافتند.
در ادامه مراسم،دکتر محمد علی پرغو، جانباز دوران دفاع مقدس و عضو هیات علمی دانشگاه تبریز ضمن تشکر از حاضرین در مراسم، گفت : ما امروز اینجا جمع شده ایم تا فرهنگ ایثار و مقاومت را پاس بداریم. وی هم چنین بر ادامه راه شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) تاکید کرد.
لازم به ذکر است دکتر محمدعلی پرغو جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس، عضو هیات علمی دانشگاه تبریز و رییس موسسه تاریخ و فرهنگ این دانشگاه است.

 


( ۹ )

نظر شما :