اعزام عضو هیات علمی دانشگاه تبریز به المپیک توکیو

۲۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۹ کد : ۱۴۳۷۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۳۴

 

دکتر امیرساسان، عضو هیات علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز به همراه ورزشکاران ایران به المپیک توکیو اعزام می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر رامین امیر ساسان، به عنوان متخصص تغذیه و ریکاوری تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی و مشاور تخصصی تغذیه و ریکاوری کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران به المپیک توکیو اعزام خواهد شد.
بر پایه همین گزارش، نزدیک به 70 ورزشکار از ایران در المپیک توکیو حضور خواهند داشت و وزن و تغذیه و ریکاوری  ورزشکاران اعزامی زیر نظر مستقیم دکتر امیرساسان خواهد بود.
امیر‌ساسان  عضو هیات علمی و مدیر گروه فیزیولوژی و تغذیه ورزشی  دانشگاه تبریز بوده و بیش از 20 سال است که در کنار تیم های ملی و ورزشکاران ملی و المپیکی فعالیت دارد.
یادآور می شود: چاپ شش جلد کتاب در زمینه تغذیه ورزشی، انجام 6 طرح تحقیقاتی و چاپ و ارائه بیش از 100 مقاله در نشریات معتبر و کنفرانس های داخلی و خارجی از عمده فعالیت های پژوهشی این عضو هیات علمی دانشکده علوم ورزشی و تربیت بدنی دانشگاه تبریز است. همچنین دکتر امیرساسان بعنوان مشاور و مربی تغذیه تیم های ورزشی ایران در مسابقات متعدد آسیایی و جهانی حضور داشتند که از مهمترین آنها میتوان به حضور در المپیکهای 2004 آتن، 2008 پکن،2012 لندن، 2016 ریودوژانیرو، چهار دوره مسابقات آسیایی، حضور در بیش از 50 دوره مسابقات کشتی آسیایی و جهانی، مربی تغذیه تیم ملی والیبال ایران از سال 83 تا 86 و مدرس تغذیه فدراسیون جهانی کشتی (فیلا)، مربیگری و داوری بین المللی شنا و ... اشاره نمود.


لینک دانلود فایل

( ۵ )

نظر شما :