آغاز بکار سلسله جلسات ترتیل خوانی و تدبر در قرآن کریم در دانشگاه تبریز

۱۲ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۸ کد : ۱۴۲۹۴ اخبار
تعداد بازدید:۸۶۲


دومین دوره کلاس های آموزشی ترتیل خوانی و تدبر در قرآن کریم با هدف انس و آشنایی بیشتر با مفاهیم متعالی این کتاب آسمانی به همت بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز آغاز بکار کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مسئول بسیج کارکنان شهدای دانشگاه، با اعلام این خبر و با بیان اینکه طبق رهنمودهای بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) قرآن بعنوان پناه همه‏ مردم باید در تمام شئون زندگی حاضر و ناظر باشد، گفت : دومین دوره کلاسهای آموزشی تدبر در قرآن با محوریت سوره مبارکه غاشیه جهت بهره مندی همکاران دانشگاهی از چشمه زلال و ناب آیات الهی برگزار می شود.
دکتر یونس برزگز افزود : هدف از برگزاری این  دوره از کلاس های آموزشی  علاوه بر ایجاد بستر انس با قرآن کریم، فراهم نمودن مقدمات لازم جهت آموزشهای تخصصی در سطوح بالاتر می باشد.
به گفته وی این کلاس های آموزشی در تالار شهید باکری با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور دکتر حکم آبادی از اساتید بنام قرآنی، روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 14:30 بصورت حضوری و مجازی در حال برگزاری است.
یادآور می شود: همکاران محترم  جهت استفاده مجازی از کلاسها می توانند از طریق لینک  Vclass.tabrizu.ac.ir/cul2 در جلسات شرکت نمایند. همچنین فایل کلیه جلسات از طریق صفحه اینستاگرامی بسیج کارکنان به آدرس @basiruniv1365 قابل دریافت می باشد.


( ۳ )

نظر شما :