حمایت مدیریت امور اجتماعی دانشگاه تبریز از پژوهش­های علوم انسانی

۰۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۶ کد : ۱۴۲۷۷ اخبار
تعداد بازدید:۵۲۰

 

مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز از حمایت این مدیریت از فعالیت­های پژوهشی اساتید علوم انسانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر اصغر ایزدی جیران با اعلام این خبر گفت: کارگروه مسائل اجتماعی دانشگاه تبریز، در راستای مشارکت اساتید علوم انسانی در بررسی و حل مسائل اجتماعی و فرهنگی دانشگاه و حمایت از فعالیت­های پژوهشی اساتید، عناوین متعدد پژوهشی را به­ طور دوره­ ای تصویب می نماید.

مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز افزود: اخیراً عناوین اولویت ­دار طرح­های پژوهشی درون ­دانشگاهی به اساتید علوم انسانی این دانشگاه ارسال شده است.

بر اساس توافقات فی­مابین معاونت پژوهشی و فناوری و معاونت فرهنگی و اجتماعی، در صورت ارایة پیشنهاد طرح پژوهشی توسط اساتید در راستای اولویت­ های اعلام ­شده، مزایایی از قبیل عدم نیاز به ارائه مقاله در طرح پژوهشی مذکور تعلق خواهد گرفت.

همچنین علاوه بر حمایت مالی مدیریت امور پژوهشی، مدیریت امور اجتماعی نیز در تأمین مالی این پژوهش­ها مشارکت قابل توجهی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اساتید علوم انسانی، در صورت علاقمندی، می­ توانند پیشنهادات خود را با لحاظ کردن شرایطی ارسال نمایند، گفت: در طراحی عناوین طرح ­ها، بُعد کاربردی آن­ها مورد توجه جدی  است و انتظار می­ رود انجام طرح ­ها به راه ­حل­ هایی برای بهبود و ارتقاء شرایط اجتماعی و فرهنگی دانشگاه تبریز منجر شود.

در همة طرح­ها، جامعه مورد بررسی، دانشگاهیان تبریز یعنی اساتید، دانشجویان و کارکنان است.

یادآور می شود؛ طرح­ های ذکرشده در فراخوان، عنوان طرح هستند نه محور، بنابراین، موضوعات پیشنهادی دقیقا با عناوین منطبق باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهادات در قالب فرم مورد تأیید مدیریت امور پژوهشی تنظیم و به مدیریت امور پژوهشی ارسال شوند.


( ۲ )

نظر شما :