دعوت رئیس دانشگاه تبریز برای حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۰

۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۵ کد : ۱۴۱۵۷ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۶۹۸

 

 

جمهوری اسلامی

نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر


 رئیس دانشگاه تبریز با انتشار پیامی مردم را برای شرکت پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد  دعوت نمود.
 متن پیام دکتر میر رضا مجیدی بدین شرح است: 


انقلاب اسلامی ایران با رهبری داهیانه امام راحل و بر اساس نقش محوری مردم به پیروزی رسید. رهبر فقید و فرزانه در آن شرایط بحرانی با گفتن "جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر" نقشه راه را با فراستی مثال‌زدنی ترسیم نمودند. پس از ایشان، خلف صالح آن رهبر فقید،  مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای نیز همواره و در همه انتخابات مردم را برای شرکت حداکثری و استفاده از حق رای برای تعیین سرنوشت ترغیب و ارشاد نموده اند .
اینک، در این فراز حساس انقلاب اسلامی ایران، با وجود کمبودها، مشکلات و گله گذاری ها و نارضایتی ها، تنها راه روشن برای اصلاح امور و تغییر رویه ها، رجوع به صندوق آرا و انتخاب اصلح می باشد.

اینجانب، باور قلبی دارم؛ با حمایت و پشتیبانی مردم و با جلب رحمت و برکات خداوندی، ملت بزرگ ایران در مسیر زندگی خود به قله های پیشرفت و عدالت و رفاه خواهند رسید و انشاالله در ردیف کشورهای اول دنیا قرار خواهند گرفت.

بر این اساس، اینجانب ضمن شرکت در انتخابات روز ۲۸ خرداد، از دانشگاهیان عزیز مشفقانه می خواهم با وجود نقدهایی که دارند و به حق می باشد، با شرکت خود در انتخابات، صفحه تاریخی روشنی بر اوراق  زرین میهن عزیزمان بیفزایند و در تعیین سرنوشت خویش بی تفاوت نباشند.

بی گمان، رای دادن حق ماست و  لازم است از این حق صیانت نماییم.

                                                       میررضا مجیدی

                                          رئیس دانشگاه تبریز و رئیس دانشگاه معین استان آذربایجان شرقی

 


( ۳ )

نظر شما :