برنامه ای تحت عنوان خرمشهرها در حوزه پیشرفت در دانشگاه تبریز برگزار شد

۰۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۴ کد : ۱۴۰۱۵ اخبار
تعداد بازدید:۷۰۸



به‌‌ مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر، برنامه ای تحت عنوان خرمشهرها در حوزه پیشرفت در دانشگاه تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، برنامه خرمشهرها در حوزه پیشرفت با حضور و سخنرانی مجید بذرافکن، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تالار شهید شفایی دانشگاه تبریز برگزار شد.
محمد رضا سبزی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان و گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: امروزه خرمشهر در تاریخ ملت ایران به عنوان نماد غیرت، همت، پایداری، ایثار، مقاومت، جاودانگی، مظهر قوی شدن وخودباوری ملی  کشورمان مطرح است و از این رو سوم خرداد فرصتی خوبی برای تبیین دستاوردها و نقش و اهمیت حماسه آفرینان آن است.
مجید بذرافکن معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم که با حضور جمعی از دانشجویان بسیجی برگزار شد، با اشاره به اینکه حماسه سوم خرداد یادآور اقتدار و حماسه بزرگ ملت ایران و برگ زرینی از تاریخ کشورمان به حساب می آید، گفت: فتح خرمشهر، آغاز و  نقطه امیدی برای پیروزها و اقتدارمکرر نظام جمهوری اسلامی و شکست پیاپی دشمنان اسلام را به دنبال داشته، به طوریکه امروزه شاهد اقتدار و پیشرفت ایران در عرصه های مختلف هستیم که در این راستا نقش نخبگان و جوانان تعیین کننده بوده است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه در حال حاضر دشمنان این نظام از اقتدار و پیشرفت ایران در عرصه های مختلف در هراس است، تصریح کرد: دشمن با توطئه های مختلف از جمله با ترو و حذف فیزیکی دانشمندان کشورمان و با تبلیغات رسانه ای سعی در کم رنگ نمودن اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه ‌ترور شهید فخری‌زاده مصداق بارز دشمن، سعی برای کم رنگ نمودن اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی بوده است، یادآور شد: ترور دانشمندان کشورمان نمونه بارز تفکر ما می توانیم است و از این رو با شناسایی و خفاظت و میدان دادن به نخبگان و دانشمندان کشورمان می توانیم، بیش از اینها در مسیر ترقی و پیشرفت کشورمان گام های موثری برداریم.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه ما با اتکاء به توان و منابع انسانی توانمند و متخصص خویش می توانیم، بسیاری از مشکلات کشور را حل و توطئه دشمنان را خنثی کنیم، اضافه کرد: امروزه جبهه کفر با ترفندها و ابزارهای مختلفی که در اختیار دارند، دست به دست هم داده اند تا این اقتدار و پیشرفت کشورمان در حوزه های مختلف را نادیده بگیرند و در جامعه یاس و ناامیدی بوجود آورند.
وی در ادامه با اشاره به نقش مهم بسیج دانشجویی دانشگاه ها در این جبهه گفتک ماموریت بسیج دانشجویی در دانشگاه در بخش های مختلف گسترده و چشمگیر است، اما امروزه مهمترین ماموریت شما روایت این همه ییشرفت و اقتدار نظام در حوزه های مختلف در جامعه است.
همین گزارش حاکی است؛ شعر خوانی توسط ابراهیم قبله آرباطان از دیگر برنامه های این آیین بود.

لازم به ذکر است که این برنامه از سوی بسیج دانشجویی ترتیب داده شده بود.


نظر شما :