تشریح برنامه های برگزار شده ماه مبارک رمضان دانشگاه تبریز، از سوی مدیر امور فرهنگی

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۱ کد : ۱۳۹۲۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۴۲


مدیر امور فرهنگی دانشگاه تبریز، فعالیت ها و برنامه های برگزار شده توسط مدیریت امور فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر جعفر رازقی، مدیر امور فرهنگی دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: طرح تکریم روزه اولی ها از جمله یکی از این برنامه ها بود که در این طرح، جهت تکریم و تشویق در ادای تکلیف به 50 نفر از فرزندان دانشگاهیان در بازه سنی (دختران بین 9 تا 13 سال و پسران 15 سال) که برای نخستین بار موفق به ادای فریضه روزه ماه مبارک رمضان، شده اند، هدایایی تعلق گرفت.
وی  برگزاری مسابقه کتابخوانی جاذبه و دافعه امام علی (ع) ویژه دانشگاهیان دانشگاه تبریز، را از دیگر فعالیت های این ایام برشمرد و گفت: این مسابقه از کتاب شهید مطهری  به صورت مجازی و از طریق وب سایت مدیریت امور فرهنگی برگزار شد. 
به گفته وی توزیع بسته فرهنگی شامل سجاده ترمه، رساله دانشجویی به مناسبت ماه رمضان در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی ساکن در خوابگاه شهدا با همکاری کانون رئوف و ختم دسته جمعی قرآن کریم در بهار قرآن  در بین دانشگاهیان به نیابت از شهدای حادثه بمباران 27 دی دانشگاه تبریز، شهدای گمنام آرمیده در دانشگاه و شهدای دانشجوی دانشگاه تبریز از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان در این دانشگاه بود.
مدیر امور فرهنگی دانشگاه تبریز، اضافه کرد: ارسال پیام های روزانه در قالب آیات قرآنی، حدیث روز، گزیده ای از نهج البلاغه و دعای هر روز ماه مبارک رمضان در اتوماسیون اداری و صفحات مجازی مدیریت امور فرهنگی و برگزاری کلاسهای آموزشی تفسیرقرآن کریم به صورت مجازی در بستر Adobe Connect  با تدریس  دکتر فرشبافیان و با حضور دانشجویان در روزهای یکشنبه و چهار شنبه و ... از جمله دیگر فعالیت های مدیریت امور فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان بوده است.

 

برنامه های برگزار شده توسط مدیریت امور فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان

 

 


( ۱۰ )

نظر شما :