پایان نامه دانش‌آموخته دانشگاه تبریز برتر انتخاب شد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۶ کد : ۱۳۹۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۴۳


درمسابقه پایان نامه برتر ۱۳۹۹ برای پاسداشت یاد و خاطره پروفسور حسین صدقی، پایان نامه رضا حسین زاده اصل، دانش‌آموخته دانشگاه تبریز به عنوان یکی از پایان نامه های برتر این مسابقه انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این پایان نامه تحت عنوان بررسی عددی اثر پوشش و فاصله مرزهای جانبی در نشت از کانال های آبیاری با راهنمایی اساتید دکتر فرزین سلماسی و دکتر هادی ارونقی از دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز رتبه سوم بخش پایان نامه های مقطع کارشنارسی ارشد این مسابقه را بدست آورده است.
یادآور می شود: انجمن هیدرولیک ایران به منظور ارج نهادن به فعالیت‌های تحقیقاتی و تقدیر از تلاشگران عرصه تولید علم و نوآوری، انتخاب و معرفی رساله و پایان‌نامه‌های برتر را هر سال در دستور کار خود دارد.
این مسابقه نیز برای پاسداشت یاد و خاطره پروفسور حسین صدقی با شرکت دانش‌آموختگان سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ که پایان‌نامه یا رساله‌هایشان مرتبط با علم هیدرولیک از قبیل: مکانیک سیالات، هیدروانفورماتیک، هیدرولیک دریا، سازه‌های آبی(هیدرولیکی)، هیدرولیک شبکه‌های آب و فاضلاب، هیدرولیک انتقال رسوب، هیدرولیک مجاری روباز و رودخانه، هیدرولیک محیط‌های متخلخل، هیدرولیک ماشین‌های آبی و هیدرولیک محیط‌زیست برگزار شد و از برگزیدگان این مسابقه در نوزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران که در بهمن ماه سال  ۱۳۹۹ در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است؛ رضا حسین زاده اصل در حال حاضر دانشجوی دکتری تخصصی رشته مهندسی آب – گرایش سازه های آبی  پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران است.

 

 


( ۴ )

نظر شما :