تشریح برخی برنامه ها و اقدامات کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۱ کد : ۱۳۹۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۶۱۴


برخی اقدامات و برنامه های سه ساله اخیرکانون بازنشستگان دانشگاه تبریز، برای اعضای این کانون تشریح شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، کانون بازنشستگان دانشگاه تبریز در سال ۱۳۸۴ تاسیس و تا اواسط سال ۱۳۹۶ چهار دوره انتخابات هیئت مدیره کانون صورت گرفته و هیئت مدیره جدید این کانون با نظر فرمانداری تبریز انتخاب شده است.
هیئت مدیره جدید با جدیت در پی اقدامات لازم در جهت ارتقاء خدمات ارائه شده به بازنشستگان بوده که به برخی اقدامات و برنامه های سه ساله اخیر این کانون پرداخته می شود.
اخذ موافقت تخفیف پنجاه درصد استفاده بازنشستگان از استخر دانشگاه، استفاده از سلف سرویس کارکنان دانشگاه برای مراسم بازنشستگان با تخفیف 25 درصد، پرداخت وام ضروری به۸۵ نفر از بازنشستگان، تغییر بیمه تکمیلی و استفاده۵۶۰ نفر از بازنشستگان به همراه اعضای خانواده خویش از بیمه تکمیلی تعاون، پرداخت وام ضروری، فراهم نمودن امکانات سفر۱۶۰ برای نفر از اعضا و خانواده آنها برای دیدن مناطق گردشگری در استان مشهد، قشم و ...، پیگیری اختصاص مبلغ نود میلیون تومان بودجه برای هزینه در کانون از سوی مدیریت بودجه و تشکیلات و وزیت رایگان بیماران بازنشسته توسط دکتر مجنونلو پزشک معتمد دانشگاه هر هفته در روزهای یکشنبه از جمله این اقدامات بوده است.
برپایه همین گزارش؛ ترتیب دو نوبت ضیافت شام برای اعضای کانون در رستوران دانشگاه، استفاده از خدمات درمانی رایگان مرکز بهداشت دانشجویان برای همکاران بازنشستگان عضو کانون و ... از جمله دیگر برنامه های این کانون در سال های اخیر بوده است.


نظر شما :