اهدای ۱۱۰ بسته معیشتی از سوی دانشگاهیان دانشگاه تبریز به افراد کم‌بضاعت

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۳ کد : ۱۳۸۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۱۱

 

طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریزحجت الاسلام آل هاشم و سرهنگ الیاس گل محمدزاده، جانشین فرمانده سپاه عاشورا و همچنین ریاست دانشگاه تبریز تعداد 110 بسته معیشتی به ارزش 55 میلیون تومان از سوی دانشگاهیان دانشگاه تبریز به افراد کم‌بضاعت در قالب طرح ضیافت همدلی اهدا گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، این کمک ها در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک همدلانه به نیازمندان و افرادی که دراثر شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند، به همت بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز و با مشارکت همکاران خیر دانشگاهی در در قالب طرح ضیافت همدلی برای حمایت از اقشار محروم جمع آوری شده و امروز توزیع خواهد شدکه شامل 110 بسته معیشتی به ارزش 55 میلیون تومان و دارای اقلامی همچون برنج، قند، شکر، مرغ، میوه، حبوبات و.. می­باشد.

لازم به ذکر است؛ در سال گذشته نیز کمک های اهدایی دانشگاهیان دانشگاه تبریز در سه مرحله و مجموع مبلغ 115 میلیون تومان شامل اقلامی چون تعداد ۲۲۰ جفت کفش، برنج ایرانی، روغن، ‌رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات، قند، پنیر، آبلیمو، خرما و اقلام بهداشتی مابین خانواده های محروم و آسیب پذیر توزیع گردید.


( ۲ )

نظر شما :