بازدید هیات رییسه دانشگاه تبریز از روند اجرای طرح های عمرانی، تجهیز و بهسازی مجموعه ژیمنازیوم این دانشگاه

۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۹ کد : ۱۳۷۹۴ اخبار
تعداد بازدید:۲۳۶۳

 

هیات رئیسه و جمعی از مدیران دانشگاه تبریز، از روند اجرای طرح های عمرانی، تجهیز و بهسازی مجموعه ژیمنازیوم این دانشگاه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر سعید اهری زاد مدیرتربیت‌بدنی دانشگاه تبریز در این باره گفت: هیات رئیسه و جمعی از مدیران دانشگاه، در این بازدید از طرح های عمرانی، تجهیز و بهسازی مجموعه سالن های ژیمنازیوم این دانشگاه بازدید و از نزدیک از روند توسعه و تجهیز این مجموعه قرار گرفتند.

وی در ادامه با اشاره به تعداد طرح های عمرانی و نحوه تجهیز و بهسازی مجموعه سالن های ژیمنازیوم این دانشگاه گفت: از طرح های عمرانی، تجهیز و بهسازی این مجموعه، می توان به بهسازی و تجهیز سالن تنیس روی میز، نماز خانه مجموعه ورزشی، کفپوش سالن والیبال، رنگ کاری، تعویض سیستم روشنایی، ایمن سازی ستون ها، بررسی بهسازی آغاز عملیات فاز دوم استخر و ... اشاره کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه مدیر تربیت بدنی این طرح ها را با همکاری مدیریت امور فنی و نظارت برطرح های عمرانی این دانشگاه به سرانجام رسانده است، یادآور شد: برای اجرای این طرح ها بالغ بر 400 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرتربیت‌بدنی دانشگاه تبریز اضافه کرد: مجموعه ژیمنازیوم این دانشگاه شامل سالن های چند منظوره از جمله شطرنج، دیوار سنگ نوردی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن دارت، سالن ورزشهای رزمی، سالن بدنسازی، سالن تنیس روی میز، سالن والیبال و سالن فوتسال است.

همین گزارش حاکی است؛ مدیریت تربیت بدنی دانشگاه تبریز در سال 1336 با هدف کلان توسعه و گسترش ورزش در میان اقشار دانشگاهیان تاسیس شده است.


( ۶ )

نظر شما :